Tuesday, April 12, 2011

tolong explain kat gua..

kengkawan yg dihormati sekalian...

Blogger dgn blogspot sama x?.... hahahahaha

ok fine soalan kurang cerdik dan menampakkan buta IT... hahaha... cam haram...

tapi tolong ah rungkaikan soalan gua ni... gua tau ejaannya berbeza tapi adakah mereka sebenarnya sama sahaja?..


**soalan kedua.. rungkaikan tu apa?.. hahahahahhaa... gua dgr cam sedap so gua guna ah...

Sunday, April 10, 2011

Kenapa gua x suka budak2??

okay.. itu statement yg silap...

gua sebenarnya xde masalah pon dgn budak2... kalau ada masalah then sudah tentu gua xleh jadi babysitter kan?..


cuma gua bukan jenis yg bila nampak baby je "alaaa comel.." payah sikit ah nak dgr gua ckp gitu utk baby.. kalau utk kucing slalulah... hahahaha...


so, ada lah sorang kakak ni... (slalu guris hati gua dgn perkataan and perbuatan dia... vavi... gua benci lu kakak S.. you sucks... tetibe emo.. hahaha)... dia ada anak and suka tayang anak dia kat gua... suruh gua pegangkan kejap lah ape lah... serious gua buat muka pissed off gua secara terang benderang lagi bersuluh..


So kakak S ni pastu buat gua lagi menyirap dengan soalannya... "kenapa ye **** x suka budak2?"



therefore disini gua ingin jelaskan something....


kakak S... ini jawapan utk soalan lu "kenapa ye **** x suka budak2?"


actually kakak S... "It's x that I dont like kids... I do like them... I just dont like YOUR kids"... ble gitu?.. hahahaha... gua kalau dah terguris perasaan, kaum keluarga lu pon gua nyampah... so plis xyah nak sua2 kan anak lu kat gua.. kat fb pon gua xnak tgk.. BBM msg lu pon gua x baca dah delete... plis lah.. sekali benci maka sekian lamanya gua akan benci... I hate you vavi pundek...


**fine... anak kakak S sgt comel... ada sikit japanese look... tapi sebab mak budak tu perangai mcm haram dan telah buat gua rasa terhina di khalayak ramai dan juga dpn family gua... maka anak dia terus x mengiurkan mata gua utk puji apa2 pon depan dia... gua siap jeling anak dia 360 darjah lagi.. hahahaha... puas hati gua... dapat gaduh dgn budak kecik pon jadilah... janji dapat jeling se-kerek itu... yeaahhhhhhhh gua menang tanpa bertanding... hehehehe

Monday, April 4, 2011

cinta di klinik haiwan..

tahukah anda sesungguhnya anda ble mendapat cinta di klinik haiwan?..

sesungguhnya ramai rupanya org kita hantar kucing gi vet.. org bukan bangsa kita pon ada...

mereka sgt ramah dan suka tanya2 pasal kucing anda ala2 nak jodohkan kucing mereka dgn kucing anda... dan tuan2 kucing itu juga manesss2 belaka... sekian,.... hehehehe... *sambil tersenyum sipu2 malu2 ayu2*... hahahahahha


adakah gua mendapat cinta disana??.. owwhhh tidakkkk... gua lebih fokus kepada meletak kaki diatas kerusi sambil memeluk lutut sbb gua nampak dalam vet ada anjing yoooo... gilaaa... barbie abis gua... baju je avril... tapi nampak anjing takut.. hahahaha... tu baru anjing chihuahua tu... kalau anjing besar dabak sure gua dah jerit2 manja... ahaksss...


**serious... kat luar vet tu ada anjing setinggi dada gua... demmittt... nasib baik dia dirawat diluar vet je... kalau dia masuk pintu vet tu sure gua pengsan sambil bersimpuh ayu atas peha mamat comellll itu... hehehehe...


**maafkan gua update blog byk sgt arini... gua bosan... opis baru ni xde keje langsung... esok baru dpt tugas.. neway, kenapa opis2 yg gua pernah keje and tgh keje ni mesti ada makcik2 gomen yg kerek tahap nak ditampar2 bertalu2 ikut hala laju angin?..


**gua nk juga baca blog org yg follow gua tp gua xtau camne... gua click gambar lu org je ke?.. ke nama lu org?.. aisehhh... lu org dulu tau pasal blog gua lu org click ape?

hari pertama..

dengan ini gua umumkan bahawa hari ini merupakan hari pertama gua bekerja di jabatan lain... jawatan yg sama tapi jabatan berbeza... cuakkkk nak mati tahap nak lompat bintang...

bestnya sini sbb gua dapat bilik sendiri.. no more cubicle..

yg x best nya?.. gua xde kawan lagi and proses berkenal-kenalan terpaksa dimulakan semula... damnnnn...

gua mmg frenly tapi bukan frenly gila vavi... so nak initiate apa2 konversasi agak kekok...

skang gua dok diam2 dalam bilik main fesbuk.. lambat lagi ke kol 5 ptg ni?.. gua nk balik tido.. ngantok dowwhhh..


**sila hiburkan gua.. gua bosan bercampur cuakk... sekian..

Wednesday, March 30, 2011

sepatutnya entry Tanda2 awal kekasih anda MUNGKIN curang..

vavi... suma perkataan gua bercantum walaupon gua dah edit 3 kali utk jarakkan setiap perenggan... vavi... gua tangguh entry ni sbb gua malas nak edit lagi... vavi pundek... potong stim btol..

Monday, March 28, 2011

kepulangan..

kucing gua dah balik yooo... (actually dia dah balik hari khamis aritu... then hilang balik on saturday masa gua bawak gi vet gua terlepas dia dari tgn gua... then jumpa balik... serious gua ble buat sinetron...)

neway.. kucing gua kurus gila... gua jeles... tapi at the same time kesian coz kucing gua kena dera sebenarnya... bdn ada kesan kena cucuh dgn puntung rokok... vavi pundek... kimak sape yg buat kucing gu gitu... trauma dak kecik tu..


sebelum dicolek.. gebu-gebuan





selepas dicolek... keding dowhh..


ye.. walaupon gua avril, gua tetap berhati barbie bila bertemu kucing... tetibe jadi ge-girl.. kesimpulannya gua kena cari calon suami yg syg kucing juga... kalau x kang mmg mampos kucing gua kena smack down dgn dia.. hahahaha...


so ada sesiapa yg berminat jadi calon suami gua x?... sila hantarkan borang permohonan anda... hahahaha...


**mesti ada suara2 sumbang yg dh start bosan gua cite pasal hubungan gua dan kucing gua kan?.. ada gua kisah?.. if org ble cerita life dia yg bosan and pasal anak dia semata kat status fesbuk, then nape gua xleh crita pasal kucing gua lak??.. ini tidak adil.. diskriminasi... tidak demokratik begini.. hehehee... xtau aape kaitan... tp mcm best..

Sunday, March 27, 2011

gigit-gigitan..

gua paling benci kalau gi beli belah or berurusan dgn sape2 yg ada luv bite di leher or tengkuk or mana2 daerah badan yg gua ble nampak kejadah benda tu... sgt distracting... serious...

kot iye lu dh horny or bini lu ganas or whatever shit, ble x buat tempat tertutup yg org x nampak?.. coz gua bukan jenis yg suka tau hal peribadi lu...

fine lu dh kawen and suka hati lu lah nak buat luv bite kan?.. tapi lu sedar x kita ni masih lagi menerapkan budaya timur dan adab sopan?..

lu telah buat gua xleh fokus apa lu cakap... hahaha.... gua dok tgk benda tu je... klu lu x segan gua tenung leher lu tu terpulang... tapi gua xleh larikan mata gua... mata gua ni yg degil sgt nak fokus apa yg lu tayang... cerita sensasi private life lu... gua x mintak tapi lu yg tunjuk... hehehe...

gatal?.. naahhh... gua x gatal.. cuma gua hairan... nape lu cam bangga tayang benda tu?.. kat org yg x kawen lg lak tu.. x malu ke?.. atau ini satu cara nak share satu dunia yg wife lu terer buat luv bite?.. serious??..

**dulu masa gua kat uni.. room mate-room mate gua but demonstrasi buat luv bite kat lengan sendiri.. sumpah lawak... gua tukang tengok and decide sape punya paling merah... cam haram kan perangai?.. hahahaha... gua x join sbb x reti gua nak buat sedut2 gitu.. dah ah baru bukak braces... x pasal2 senget balik gigi gua...