Tuesday, November 8, 2011

mummy suruh gi kedai..

sedang gua dan adik gua mencecet lari keluar umah sarung kasut secara berlari, tetibe... ituuu diaaaa... jeritan halilintar..

"KAKAAAKKKKKK..... ADIIIKKKKKKKK!!"..

maka gua reverse balik ke muka pintu bersama adik gua...


"ni nanti kuar tolong bli kan mummy...ermmm.. muamalat".. dgn kompiden mummy gua mengarahkan..


gua dgn adik gua kelip2.. kurang jelas serta kurang paham...


"bli apa mummy?" tanya adik gua..


"ishh bli muamalat.."..


gua dan adik gua kelip2 lagi..


"bli apa mummy?".. tanya gua plak minta kepastian..


"apa ni x paham2... beli ni lah..".. mummy masuk kedalam rumah dan mencapai sesuatu diatas meja.. dan kemudian menunjukkan kepada kami...


secara otomatik dan berjemaahnya... gua dan adik gua gelak guling2... tekan2 perut...


apa yg dia suruh beli tu??










MARMALADE..


ye kengkawan... Muamalat yg mummy gua maksudkan tu adalah jem MARMALADE... hahahahahahahahaha... gua serious igt dia nk gua beli bank muamalat masa mula2 dgr tu... hahahahahaha... gila bapak kaya raya jutawan terulung daddy gua klu gua mampu bli bank tu... bli tiap2 bulan lak tu... hahahaha...


sekian... gua nak sambung keje yg berkoyan ni... chow..

2 comments:

zulfadzly. said...

lahap betul aku tgk cipuden nih! bape lama ko x bg dia makan?

*soalan aku takde kaitan dgn entry..haha..belasah!

kupu-kupu biasa said...

haha.. dia kebulur memanjang sbb aku mmg dh lama x bg dia mkn... aku mengharap ko yg bg mkn.. so apa lagi, sila lah bg mkn byk2 ye..