Friday, December 30, 2011

ayat standard cover majalah

gua yakin.. lu org mesti dh lali dgn ayat2 ni.. balik2 status yg sama di cover majalah.. especially majalah buah-buahan tu.. hahahaha

1. "Saya tidak seksi" (tp cover pki baju mandi tepi kolam renang.. what the hell ppl??)

2. "saya tidak bercinta dengan Dato"

3. " S bukan kekasih saya"

4. "Saya diburu Mak Datin"

5. "Dikecewakan gadis J"

6. "Maaf Papa" (konsepnya apa ni?.. nak suma org tau lu gaduh dgn bapak lu ke?)

7. "Saya akan bersara" (tapi sampai arini gua tgk lu menyanyi je lg)

8. "panas!!!"

9. "Ditampar kekasih"

10. "Saya tidak curang"

11. "Saya bukan perempuan murahan" (seperti biasa pic tepi kolam renang dgn baju mandi sambil nampak lurah di dada.. motip?)

12. "Z bukan nama sebenar telah melamar saya"

13. "Terkena ilmu hitam"

14. " L ditangkap khalwat bersama Datuk P"

15. "Saya tidak memilih harta" ( tu dia.. tapi laki dia businessman yg kaya serayanya.. damn)

16. "saya sudah berpunya" (so?)

17. "Dia cemburu buta" (ya.. so?)



selalu dgr bukan?


tapi..



gua tetap baca utk gelakkan... hahahahahahahaha...



p/s: Pumpkin still baca majalah buah-buahan tu ketika hendak berak... maybe dia rasa itu yg mampu melancarkan pemberakkannya.. hahahaha.. owwwwhhh ye.. today pumpkin nikah bersama pasangannya Anne (bukan nama sebenar).. Selamat Bernikah wei.. mlm kang insya-Allah gua datang bersama Zan-zan... dan Selamat Pengantin Baru utk lu Pumpkin.. esok gua dtg gak... kang x dtg lu bakar rumah gua plak kan??.. hahahahaha..

No comments: