Friday, December 30, 2011

ayat standard cover majalah

gua yakin.. lu org mesti dh lali dgn ayat2 ni.. balik2 status yg sama di cover majalah.. especially majalah buah-buahan tu.. hahahaha

1. "Saya tidak seksi" (tp cover pki baju mandi tepi kolam renang.. what the hell ppl??)

2. "saya tidak bercinta dengan Dato"

3. " S bukan kekasih saya"

4. "Saya diburu Mak Datin"

5. "Dikecewakan gadis J"

6. "Maaf Papa" (konsepnya apa ni?.. nak suma org tau lu gaduh dgn bapak lu ke?)

7. "Saya akan bersara" (tapi sampai arini gua tgk lu menyanyi je lg)

8. "panas!!!"

9. "Ditampar kekasih"

10. "Saya tidak curang"

11. "Saya bukan perempuan murahan" (seperti biasa pic tepi kolam renang dgn baju mandi sambil nampak lurah di dada.. motip?)

12. "Z bukan nama sebenar telah melamar saya"

13. "Terkena ilmu hitam"

14. " L ditangkap khalwat bersama Datuk P"

15. "Saya tidak memilih harta" ( tu dia.. tapi laki dia businessman yg kaya serayanya.. damn)

16. "saya sudah berpunya" (so?)

17. "Dia cemburu buta" (ya.. so?)



selalu dgr bukan?


tapi..



gua tetap baca utk gelakkan... hahahahahahahaha...



p/s: Pumpkin still baca majalah buah-buahan tu ketika hendak berak... maybe dia rasa itu yg mampu melancarkan pemberakkannya.. hahahaha.. owwwwhhh ye.. today pumpkin nikah bersama pasangannya Anne (bukan nama sebenar).. Selamat Bernikah wei.. mlm kang insya-Allah gua datang bersama Zan-zan... dan Selamat Pengantin Baru utk lu Pumpkin.. esok gua dtg gak... kang x dtg lu bakar rumah gua plak kan??.. hahahahaha..

Saturday, December 24, 2011

perpisahan yg x diduga..

gua gundah gulana..


x sangka perhubungan yg terbina berakhir di tgh jalan..


hati gua hancur..


jiwa gua kosong..


hidup gua sunyi..


amat x diduga lu tinggalkan gua begitu saje disaat gua baru menikmati hidup tidak bujang lg..


kenapa?..


kenapa lu tinggalkan gua??



lu tau x siksa gila bila org asyik bertanya lu mana??...


lu tau x gua ble gila mencari lu??..


kenapa??..


kenapa??


dammitttt!!!








kenapa lu tinggalkan gua CEKODOK?.. kakak miss u sooooo much... balik lah wei... MR xde... offshore.. balik lahhhhhhhhh... gua tunggu lu tepi bekas mkn lu ok??.. gua janji bagi lu mkn tuna 2 tin.. khas buat lu.. balik lah wei.. lu jugak yg suruh gua cari teman hidup aritu... now lu lari rumah plak..



**utk yg baru baca blog gua, cekodok tu kucing kesayangan gua... mata dia sebelah hijau, sebelah biru.. unik.. sbb tu gua syg dia..

**gua berdoa agar Cekodok sihat2 saje... tidak dikokah otaknya oleh org vietnam.. atau dilenyek kenderaan... gua doa dia bahagia dan sihat2 saja hendaknya... amin

Thursday, December 22, 2011

Just saying.. err.. just picturing..


kan?.. bengong.. ok.. bye..