Saturday, May 12, 2012

Nasihat gua utk para lelaki..

Salam sejahtera..



Rindu gua x? Lama dh gua x update kan?...


Ye gua sedar tu... Tapi nk wat camne.. Gua bz tgk cite Runningman.. Hahaha....



.. Mari gua elaborate tajuk gua harini... Ia adalah nasihat utk para lelaki... Ni tips hebat ni... Sila ambil perhatian..




Jika anda bergaduh atau ada sikit salah phm dgn pasangan anda, sila jgn avoid phone call mereka or ignore msg2 dari mereka... Avoid utk berbincang pn jgn... Kerana perempuan ni emosinya x stabil n mudah sentap.. Ketidak balasan or ketidak responan anda akan membuatkan keadaan menjadi semakin tegang and rumit.. Ini kerana mereka akan mula buat andaian sendiri n start pk yg bukan2 till perkara kecil itu menjadi lebih kompliketot.. Serious..



Penyelesaian? Lu ckp je kt awek lu "sayang, kita sama2 tgh marah n emosi x stabil, besok kita bincang blk ok, mlm ni kita rehat dulu fikirkan apa yg patut, i love u" ..... Ni ayat selamat lah.. Atleast lu ada reply sikit msg dia.. and besoknya dh reda kemarahan tu bincang ah semula elok2... Ermmm gua x yakin lah penyelesaian ini berguna tp atleast x membuatkan perkara lebih teruk.. Coz bg perempuan, ketidak balasan msg or call adalah cara kamu utk tunjukkan kamu ego n saje nk pergaduhan ini dipanjangkan..







Ok itu saje tips gua utk hari ini.. Chow bella..




**brengsett betul lah setting blog gua ni... X pandai ioollsss nk type pakai aiped ni... Aiyooooo... Lubuk betul gua rasa... Hahahaha...



**maafkan setting gua ini ok... Harap luorg paham lah cara nk membaca entry gua ni..

No comments: