Saturday, September 28, 2013

pil keguguran part 2..

yup... topik yg sgt mengejutkan...

lg mengejutkan bila topik ini di part one ada almost 2k reader...

nampak x mana hala tuju entry ni?


it's not that gua x appreciate org baca blog gua... infact gua sgt berbangga dan bersyukur ada gak org nak baca tulisan perempuan kaki royan ni kan... hahahaha...

cuma.... agak terkilan.... entry gua yg ble di kategorikan lawak x dapat byk sambutan mcm pil keguguran ni...

kenapa nak gugurkan?... lu tau x gua ni susah dapat anak?.. jarak jauh bagai... lu senang-senang nak gugurkan...


bila budak2 yg x kawen ni sibuk nak gugurkan anak, kami yg dh kawen tp xde rezeki utk merasa pregnant rs tercabar... rs mcm "eh kalau aku tau sebelum kawen aritu aku buat anak sbb mayb cepat lekat sbb secara haram"... paham x konsep ni kengkawan?.. it's not a good thinking... tp itu lah yg kengkadang terlintas bila tgk ramai sgt nak gugurkan anak...


anak tu anugerah.... yes i know kids can be a pain in the butt-butt... they cry... poop... puke... play wit dirt... poop... scream... poop... make a mess... embarassing u in public places... whining... poop... and more annoying stuff...  but itu lah yg gua teringin nak lalui... weird kan?.. padahal kawan2 gua yg ada anak suma envy gua yg asyik berdating je n xde anak...


by the way.... gua and MR aritu try method minum air sarang burung walit... welll it does makes u a little tiny bit ke-tanduk-kan... (sila google translate... hahaha)... but selain ketandukan dia juga bg effect pening kepala yg amat sgt... welll atleast gua lah kan yg pening lps minum benda tu... rasa macam madu tp bau mcm air liur... yucksss... hasilnya?.. mana gua tau... ketandukan lah kot hasilnya... hahahahaha... xpe... usaha tangga kejayaan..

owww gua blom gi urut bagai dgn makcik special tu... sbb suma org bz... and gua plak bz membuta... hahahaha....

ok tu je nak bebel... kengkawan... sila jgn cuba2 nak amik pil keguguran ke hape ke ye... sayangi lah diri anda dan bayi... igt lah pd gua dan insan2 yg susah dapat anak... ciaw... ngantok dowhhh...

No comments: