Friday, January 10, 2014

kisah gua kagum dan kisah cinta pertama gua..

gua kagum...

kagum dengan kengkawan blog gua yang rajin update blog...

sedangkan gua?.. malas gila... idea byk... tp mls nk type... hahaha.. serious... idea gua bernas gak wei... gua terpikir nak cite pasal cinta pertama gua... errrr x igt pernah cite ke x... hahahaha...


ok fine... mesti lu igt cinta pertama tu mesti bf pertama gua kan?... tettttt... silap...

jawapan cliche gua akan kata cinta pertama gua ialah daddy gua yg macho tu... ala standard lah anak pompuan sorg kan so ofcoz lah cinta pertama ayah memasing... ok ok... im not talking about cinta pertama yang ni... ni cinta kat lelaki lain..


well dia ni.. ermmm... gua x igt lah gua letak nama singkatan dia apa dulu kat blog ni... haha... just call him sk8ter boy je lah... dia ni skandal gua... gua kenal dia b4 gua kenal ex gua yg abuser n womanizer tu... ala gua rs mcm gua pernah cite pasal mamat sk8 ni b4... dia kaki minum ah.. and womanizer also.... eh jap... apsal gua ni mudah terpikat dgn womanizer?... pundek..


berbalik pd cite asal... cinta pertama ni umpama gigi garham bungsu yang tumbuh... ianya perasaan yang pelik.. tp menyakitkan and bukan mudah untuk melupakan... haaaaa... perumpamaan yang bernas kan?.. jangan tetipu... gua translate lagu korea je tu... hahahahaha..


cinta pertama x mungkin bersatu... standard lah... x suma bernasib baik bercinta sekali je terus jd kan... tp cinta pertama gua ni pelik... sbb cinta tu cuma sebelah pihak..... by the time sebelah pihak baru sedar kehilangan gua, semuanya dah terlambat... y?.. sbb masa tu gua tgh kemaruk dgn MR... hahahahaha... yes... MR telah merampas gua dari ramai org.... (wahhh ayat perasan princess gitu)...



 ok... mls nak sambung.. lain kali ah klu teringat gua cite lg pasal sk8ter boy... banyak benda gila gua buat semata2 nak jumpa dia... bodoh piang btol zmn jahiliah gua... pfffttt....





No comments: