Friday, February 22, 2013

desas desus yang membinggungkan...

 tak perlu baca jika lu cuma nak baca cerita kelakar... sbb entry ni x kelakar..


hari ni gua xde mood nak keje... sama macam hari2 yang lain... hahahaha... mungkin sbb kerja byk sgt kot sampai x sure yg mana yg perlu didahulukan dulu...so gua amik keputusan utk lebih santai... minit je suma fail dulu sebelum jawab penuh.. tu pon berjam2 x siap... pfftttt..


dah bosan... gua gi pejabat lama... alang2 nak hantar dokumen n nak survey pilot bag utk bwk meeting... hehehehe... *muka evil*...


tetibe sorg officer tu ajak gua borak... dia kata bos dia dh buat meeting utk tarik gua balik opis lama... sebab dah xnak pegawai state dok kat tmpt gua lagi... suma nak tarik balik opis hq... damnnn... sentap kejap... terdiam gua... rs nak nangis... rs mcm brg mainan...


dulu, lu hantar gua kat jabatan skang sbb ada officer senior sana x suka gua... gua tau sbb lu hantar tu walaupun lu bg alasan yg lu nak gua belajar keje kat jabatan baru... xpe... gua redha... gua pon suka kat sini sbb gua ada bilik sendiri... x mcm tmpt lu... pegawai suma dok dlm cubicle... apa kelas...



skang... bila dh x cukup officer... bila lu nak pindah... dan2 lu nak tarik gua balik opis lu... GUA XNAK!!!... staf lu x best... staf lu x hormat gua... staf lu slalu buli gua... staf lu suka salahkan pegawai walaupun dia yg buat taik... gua x suka keje dgn org mcm tu..


tapi... siapa gua utk membantah... klu gua balik opis lama, sah2 lah gua x dpt APC lg... maklumlah, bos lama kedekut nak bg markah SKT tinggi... so sah2 lah gua akan dpt corot mcm masa mula2 keje sana dulu... sedih... bos skang baik... x marah2... x paksa2... klu jemput majlis apa pon dtg... (maceh boss).. bos lama tu gua kawen pon dia x dtg... hmmmmmmm...


so gua sgt down... x sanggup rasanya nak blah dr sini walaupun keje berlambak and slalu kena jerit dgn dua ekor godzilla betina.. atleast masa gua keje sini, merasa gua dpt APC... merasa gua gi lawatan kat Labuan... merasa gua dpt bilik sorg... dapat parking sendiri... dapat fon canggih... printer sendiri.. xyah share2... haishhhhhh....


dugaan dugaan... makin lambat lah gua ngandung gini coz kat opis lama tu stressnya 5 kali ganda.. oh noooooo.... xleh lah gua nak bercuti2 Malaysia mcm skang ni lg dh... cuti suma bekuuuuuuuu...


Ya Allah.... kuatkan lah diriku ini.... sesungguhnya aku insan yg lemah... *tunduk dlm sendu*

No comments: