Tuesday, May 21, 2013

Bantuan di perlukan dari 531 orang follower gua..

gua punya tahap kesabaran dh memuncak.. to the max ye kengkawan..

gua pon manusia biasa..


ada hati dan perasaan..


walaupun gua nampak kasar... tp gua sebenarnya berhati luhur... (sila muntah)..


lama dah gua bersabar... igtkan selepas kawen semuanya akan berjalan lancar...gua akan lebih dihargai... rupanya x...


gua bagai mentimun di tepi shredder..


gua nak mintak pertolongan lu org sgt2..


lu org ada tau x mana2 keje kosong yg gua ble mohon?.. gua nk benti keje ni... if not gua nak bg 24 hours notice.. gila kan?.. gua dh xleh blah mind set org gomen ni.. kang ckp mls marah... logik lah sikit, walaupun lu ada pegawai, lu bantu lah pegawai lu... bukan lps tgn gitu je dgn alasan "ah kan pegawai ada".... burit sungguh mentality begini...

apa kaitan dgn lps kawen?.. owww gua igt diaorg ble lah simpati laki gua jauh, so gua akan rs down byk... rupanya lg diaorg naik hantu and kerah gua mcm2... dont let me start about my bosses... lg mcm haram.... yes... mentality org gomen... "ala pegawai bawah aku kan ada... biar dia je buat"... kalau dah kerani and penolong pegawai mcm ni... big boss mcm ni mati lah gua... sampai kesudah gua sukar pregnant sbb stress keje... vavi lah mereka ni...


like seriously... gua memohon and gua merayu... tolong lah bgtau gua klu ada keje kosong ye... gred 41... admin.. HR... legal... tp klu ble biar admin... gua suka benda2 organize opis and event ni... coz skang legal segala jadah haram admin pon gua kena buat juga... ni mentaliti pegawai admin kat tempat gua "ala mls lah naik opis... kerani kan ada... dept lain pandai2 lah uruskan event sendiri".. melampau kan? tp ini kenyataan..


tolong ye kengkawan... I'M DESPERATE!!!!.. Gua amat memerlukan kerja lain... preferably area JB lah... kang nak pindah randah sape nak tlg gua plak...

No comments: