Tuesday, August 6, 2013

ucapan ringkas

Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir Batin.. dan Salam perantauan... hahahaha... poyo... eh tp x berapa nk poyo lah sbb gua mmg raya di perantauan pon thn ni...

neway klu ada salah silap harap dimaafkan... gua tau kengkadang ayat gua agak mcm haram jadah sikit... sorry ye ppl...


owww by the way... misi memakan buah zuriat tu mcm x menjadi... keras gila babas buah tu ye... nk kupas satu hal.. nak hancurkan isi dia satu hal... so baru buat half way, kami bercadang utk sambung lepas raya je... hehehe...

gua kat opis ni...half day... nak get ready.. nak chow... fly jumpa kekasih hati... haishhh apalah agaknya perasaan raya jauh dr keluarga ye... mesti sucks gila and gua jd sgt barbie nangis2 bagai... ye... itu pasti...


xoxo.. publish... ok fine now berunsur poyo... hahahaha... tata..

No comments: