Wednesday, February 19, 2014

percubaan mendapatkan anak.. part x igt

hello ppl...

ye... gua masih mencuba... buat ms ni mcm xde tanda2 lagi...

cumaaa.... tu lh... dh lambat period 35 hari... hari ni hari ke 67 cycle gua... hahahaha... adakah gua panik?.. oh no tidak... tp gua sgt lah pissed off sbb muka gua x bermaya n jerawat x hengat... slalu nak tumbuh satu pon malu2... tp skang ni, ehhhh mcm berpesta plak jerawat2 ni kat muka...

mak gua dh bising dh gua x buat pregnancy test... alaaaa... mls lah... hanya org yang lama mencuba untuk dpt anak tp x dapat2 je yang paham perasaan "what if -ve" gua ni... serious...

MR ckp apa?... dia x ckp apa... dia cuma kata "check hanya bila dh bersedia"... so for now... bukan x bersedia... tp mls... hahaha... leceh lah nak takung air kencing... letak tepi... cebok... pastu celup stick.. pastu tunggu air kencing meresap... and then nanti result kuar 1 line je... perghhhhh... buang masa je... (nampak x gua semakin -ve sekarang ni?)

kawan-kawan gua advice agar gua jgn berputus asa mencuba kalau keputusan -ve.. i think it is easier said than done.. gua ni jenis tgk mood.. kengkadang mcm x kisah pon -ve... tp nanti bila teringat tetibe rasa hiba... ntah hape2 tah... hormon barangkali...

cuma... kengkadang.... just berharap ppl will stop asking... beb... klu gua tau bila gua akan pregnant, maka depan2 muka lu gua bagitau bila lu akan mati... nampak x apa yg gua cuba sampaikan ni?... hahahaha... maksudnya gua cannot predict future dan gua x mampu menentukan future gua, gua takat ble merancang je...


Neway, adik ipar gua ajar method make luv pukul 4 pagi... menurut bos cina kat opis dia, waktu tu sgt ong utk baby lekat... sbb adik ipar gua lekat masa ikut method ni... kebetulan je kot... sbb gua try x menjadi... buat penat terpisat2 bangun 3.50am je... ye gua bgn awal sikit... kecing and gosok gigi dulu.. hahahahhaha... apa?.. lu ingat gua bgn tepat2 4am terus zasssss ke?.. choiiiiiii... x romantik sungguh... hahahahahaha

1 comment:

kupu-kupu biasa said...

alamak biskut marie... ampun... gua terdelete komen lu... nak click lain terclick delete... hahahaha...