Saturday, September 27, 2014

kagum dgn alia

setelah mengadap laptop dr pagi tgk Good Daughter hana.. gua akhirnya tergerak hati nak buka blog yg dah berabuk... hahaha

pastu kagum kejap tgk ada satu blogger ni dh rajin update blog dia... si alia lah sape lagi... (gua mmg follow dia sbb kena dgn jiwa... gua follow tanpa paksaan...) gua ni bila nk rajin balik?.. dulu kemain hari2 tulis blog... ada je nak cerita... skang pemalas mcm apa.. kejenya tgk page airasia... xde makna airasia nak bg lu tix free setahun dik non oiiii... hahaha...

kenapa airasia?.. kenapa bukan MAS?.. hahaha... xde kena mengena dgn politik ke hape eh.. sbb airasia je ada direct flight ke sana... klu MAS kena transit KL dulu... harga dah berganda2 dah... gua ni gaji suam2 kuku je... so amiklah yg murah... ala  duduk dlm flite 1 jam 50 minit je so xyah poyo nak mahal2...

Neway... td niat di hati nak juga pos pasal vacay gua dgn MR ke Hong Kong bulan 4 lepas... yes ppl.. april... hahahaha... malasnya nak tulis... nak post gambar lg lah malas.. suma pic selfie berdua... x amik pemandangan pon... bongok gi jauh2 x amik pic.. hahaha..

by d way... skendel thn 2001 msg gua semlm... pandai dia cr number gua... lantak lah... dia ni dulu ranapkan hati gua berjuta keping.. bukan sekali tp 3 kali... now dia kecewa lah sbb dia sepatutnya dulu couple dgn gua and everything will be fine kononnya... puiiii... dulu gua suka dia sbb dia tinggi, kurus and bad boy je... ye lah zaman muda mudi tu x pikir nak jadikan laki lagi so xde lah terpikir nak amik yg bekerjaya... hahaha... mmg gua admit gua banyak memori indah dgn dia... tp memori pahit banyak juga... ala budak 18 thn mana lah tau menilai cinta... ingat masa tu dah cinta abadi sgt.. rupanya dia jadikan gua bakal isteri simpanan... nanti dah rs nak kawen baru nak pakai gua semula... puiiii...

ex-pumpkin pon mesti igt mamat ni.. sbb ex-pumpkin berskendel dgn kawan dia... hahahaha.. zaman gemilang putus2 cinta tu mmg funny... rasa nak hempok diri kat dinding bila igt... sengal nya... but if benda tu semua x jd... gua xkan jadi iron lady... gua xkan tau macam mana nak bangun lepas jatuh.. and kalau x sbb semua yg terjadi ni... gua x rasa gua akan jumpa MR.. betul tak?

No comments: