Tuesday, November 4, 2014

Dilema long distance relationship

ekceli bukan dilema... cuma perasaan meluap2 rasa nak tumbuk muka org.. hahaha..

sepertimana yang lu org tau... gua ni jarak jauh dah selamanya.. padanlah muka sape suruh gi menggatal dgn tennis player yang dari over d sea kan.. haaaaa melayan lagi bila dia tepon nk berkenalan lg rapat... hahahaha.... dasar gatal... pantang nampak laki comel, kurus, tinggi, jari cantik, pembersih, wangi... hahahaha.. *kuis2 alas meja*

ok ok... it's jodoh ppl... kita boleh pilih siapa kita nak jadikan teman hidup tapi Allah jua yang menentukan.. siapa sangka gua dapat org jauh kan.. bersyukur sebab dia banyak bantu kemas rumah bila dia balik.. owww and dia rajin basuhkan keta gua yang dah macam lori sampah bergerak tu... hahaha...

Gua sebenarnya nak ngadu... orang keliling ni sibuk sgt pasal ada sorg ex-colleague gua ni kena transfer jauh dari laki dia... gua x ckp apa... sbb bg gua slagi x start keje sana, maknanya lu cuma lapor diri je dulu... so xyah lah nak kelam kabut sgt kan..

yang x sdpnya org suma macam kesian kat dia and start comparekan dgn keadaan gua... "kau xpe lah laki jauh, kau belum ada anak lagi..."...


seriously ppl???.. seriously??... ingat xde anak lagi gua x perlukan laki gua ke?.. ingat gua ni jenis heartlesss sgt ke?.. just because i dont cry like a crazy lady infront of u doesnt mean that im ok.. kalau gua cakap gua rindu MR setiap saat kang lu kata gua birah..

terus terang gua ckp, mmg bila duduk lama dgn MR gua rasa nak smack down dia sebab perangai dia yang annoying tu... but I NEED HIM... I WANT TO BE WITH HIM... cuma x diberi kesempatan tu.. untuk kestabilan ekonomi keluarga, kami terpaksa jarak jauh.. not fun.. ada anak atau x tu belakang kira.. rindu tetap rindu.. bukannya sebab xde anak lagi gua akan less rindu dkt dia...lagi rindu adalah... otak pon asyik terpikir macam mana nak ada anak kalau madah jarak jauh je... bila jumpa mesti timing x kena lah ape lah..

So please ppl... stop jadikan alasan gua blom ada anak lagi ni untuk compare diri lu dengan gua... gua x ganggu lu so nape nak babitkan nama gua untuk menunjukkan betapa sengsara dan sedihnya hidup lu kena jarak jauh tu??.. macam x pasal2 plak nama gua naik skang ni... udah-udah lah tu... sekian..

No comments: