Monday, November 30, 2015

birthday shout out

gua dah ada blog ni dh lama.. well utk org pemalas gua consider ni lama... dari xde follower... sampai lah ada 300 lebih follower... (terima kasih kerana follow perempuan mereng ni... bukan xnak follow back ke ape tapi gua mmg buta IT)...

neway... antara pembaca or perhaps pengkomen awalan gua adalah manusia bernama zetty (bukan nama sebenar)... dia lelaki... hahahaha.. so far dia agak sweet orgnya.. gua x pasti blog dia wujud lg atau x sbb dh x appear kat mana2 dah... dia ni rajin dengar benda merepek yg gua cerita.. dia layan gak emosi gua yg x stabil nangis2 sebab kucing hilang... tu x termasuk nangis2 depresi nak mati bagai sbb benda remeh temeh... yes yes... im weird like that...

zetty ni banyak lah gak ajar camne nk upgrade skit blog gua ni... ada chat lah apa lah (dah disable sbb x pandai guna)... dia slalu rasa gua kelakar sbb dia ketawa tgh2 mlm buta atas apa yg gua cerita kat dia... malangnya gua x rasa gua kelakar... so perhubungan ini adalah kelakar... ok fine now dah x kelakar bila tulis mcm ni...

dulu kita x main ah bg no fon ni... kita pakai email.. pakai ym (gosh nama memasing kat ym kemain lg.. haha) ... msg kat blog... haaaa baru standard abang2... lps dah lama gila kawan and confirm xde feeling, kita pon tukar no fon... tp xde beza... bkn msg sgt pon... cukup lah dia tau gua hidup and gua tau dia hidup... hahahahaa

so... untuk manusia sweet bernama zetty (bukan nama sebenar) ini... yang mcm adik sendiri tapi xde kaitan... yang slalu pening nak paham peribahasa dwibahasa gua yg merepek, yang slalu jadi pendengar setia pompuan dramatik ni... gua ucapkan selamat hari lahir... semoga success dlm hidup... ni first time gua buat bday shout out kat blog... even laki gua pon x dpt benda gini (no point pon klu buat sbb dia xtau gua ada blog... ke dah tau tp x peduli?.. hahaha)

sori gua x sesweet lu masa lu buat entry pasal gua dulu... sampai bila2 gua igt... dgn ucapan ringkas

"if got well at field, i can ride bathing, if got age long, we meet again"... hahahahahahaha...

No comments: