Sunday, November 29, 2015

Kisah Lelaki paling tak romantik dalam dunia..

Ok.. gua nak halfday harini... so basically gua ada 30 minit utk menulis... so ampunkan gua jika banyak typo or ayat mcm lahanat...

kenapa x tulis esok aje?.. sbb esok nanti gua lupa... even post terakhir kat dini pon bulan 6... now dh bulan 11 wei... so nampak x kadar jarak masa lupa tu?..

neway....

kisah cinta gua bukanlah yang paling agung... and tak yah poyo sgt lah... we r not even lovey dovey... siapa yg lama baca blog gua mesti tau.. infact gua dgn MR berbeza mcm langgit dengan bumi.. dia pendia... gua periuh... dia heartless creature while gua pulak drama queen... walaupun laut memisahkan kami tetap lu xkan nampk ciri2 lovey dovey tu sampai tahap bos gua kata kami xde perasaan...

siapa ckp xde?... ada lah... tapi x poyo tunjuk depan org...

isu pasal MR x romatik langsung ni mmg dah terkenal sejak baru kawan2 lagi... dia mmg x romantik.... dia x pernah walau sekali pon bg gua bunga... kecuali bunga LEGO... not counted... tapi dia seorg yg sweet... ok lu org ble start muntah now... haha... ntah lah mayb hormon gua x setabil kot tu yg gua rasa dia sweet... errr sekali ni je lah kot...

flite tix kami berbeza... dia fly 2 jam b4 gua... so maknanya gua akn stranded kat epot utk 2jam while dia myb dah golek2 kat umah tgk katun...

usually bila flite berbeza gua yg balik dulu... but this time dia yg balik dulu... so bila pintu Gate dia dh open and sedia nak boarding.... gua budget dia nak slam hug and blah masuk gate... tapi rupanyaaaaa...

"jom abg hantar sayang pegi Gate sayang dulu"... kami pon berpegang tgn ke gate gua... dah pastikan gua duduk kerusi mana, dia hug gua... kiss gua... suruh gua jaga diri bagai.. gua dh sendu dah... dia babai... and terus pegi gate dia balik (nasib gate dia dgn gua x jauh mana) untuk masuk kapal dah...

aawwwww... sweet kan?.. ok fine... x sweet mana... maybe luorg rasa "jadah mcm ni sweet".... well klu lu dapat laki yg x romantik, a small gesture mcm ni dikira sweet nak mati ye kengkawan... hahahaha....

oohh ya... selang few days kami jadi diri sendiri balik... x call sgt... x msg sgt... ni namanya couple relaks...

ni lah azab jarak jauh... gua pon xtau bila nak dpt duduk serumah... #prayforus... hahahahhaha

ok dah gua nak balik... nak gi kenduri kawen... kang sedara mara mengungkit plak klu x dtg..

No comments: