Tuesday, December 27, 2016

helloooo izit me u luking por?

hello ppl... (walaupun gua x pasti berapa lg ppl yg ada dlm ni... hahaa)

maaf lah sebab dah lama x hapdet... ok ok nanti gua update topik yg menarik... for now sila benarkan gua berkata hello dulu..

lately ni gua sibuk sikit... pastu dgn daddy gua x sihat lg... so hidup sedikit huru hara... but now rasanya dah ok sikit kot huru haranya... mayb sbb dh akhir thn...

gua masih sama... menjalankan hidup perkahwinan jarak jauh thn kelima... yeeaabbaaaa... nope... masih xde nampak bayang2 akan duduk serumah.. so marilah redhoooo..

ok nanti bila gua dh bersedia gua akan pos entry yg mantap ok.. skang nak sambung gaduh message dgn MR pasal nak tukar line jadi WEBE or UMOBILE or stay CELCOM... besar kan isu perbincangan gua ni? hahaha

No comments: