Wednesday, March 7, 2018

We are stronger than we know

Well a sort of...

Gua td berborak dengan ex-pumpkin... flash back zaman jahiliah... and was wondering camne both of us ble survived zaman tu tanpa commit suicide... serious... ok sila jgn masukkan isu agama disini ok... ni cuma perbincangan santai dua org manusia yang malas buat kerja harini... gitewww

ex-pumpkin sebelum digelar pumpkin dia adalah bee.. hahahaha... lelaki durjana yang jd bf dia masa tu adalah sepupu kepada ex gua yang kaki perempuan tu... mayb it runs in d blood ke ape gua x pasti...

neway,.. bf si ex-pumpkin masa tu bukan sekadar curang ada gf lain...malah dah terlanjur pun... and lepas main tu ble call ex-pumpkin teresak2 nangis ckp i love u bagai... without even ex-pumpkin tau betina tu tgh tido tepi dia masa tu... gosh.... owww later girl tu pregnant... yes dia dh main byk kali... and girl tu juga serang ex-pumpkin di Uni... gila gua cakap lu... girl tu meroyan jerit2 kat McD wei... siap meronta2 bagai... she plays victim as if ex-pumpkin yang rampas bf dia... padahal yang terjadi adalah sebaliknya... perasaan gua peluk ex-pumpkin yang terjelepuk kat lantai lps blk rumah tu mmg sayu... how could lelaki durjana tu buat ex-pumpkin yang baik gila dgn dia sampai mcm tu...


as for gua...hmmm... gua kena serang dengan gf  kepada ex gua... masa tu exam week... gua serious xtau gua adalah gf kedua... so gua dgn rela hati nak putus... apedehal... gaduh pasal lelaki ni pathetic sgt gua rasa... tapi ex gua x setuju... sebab dia syg gua... wei siap gua bawak gf dia ni jumpa ex gua ok kat kolej dia minta penjelasan... he was so shock dia kantoi... worst part keluar cerita yang sebenarnya dia org dah terlanjur banyak kali and dah mengandung and gugurkan pon kandungan tu... x serik and masih terlanjur... omgggggg.... and im d only gf yang dia x pernah sentuh sebab x berjaya pujuk... what kind of madness is this.... and masa dia couple dgn gua tu dia masih lagi sleep around dgn pompuan tu... Ya Allah.... x ble nak gambar perasaan gua masa tu... being a second gf tu satu hal... bila tau fact yang dia ni dok main dgn gf no 1 ni lg 1 hal.... masa tu gua masih naif so gua mcm x sangka budak melayu beragama islam and yang perempuan bertudung tu boleh se-social ini dan boleh having sex semudah itu sebelum kawen... mcm 1 kejutan budaya masa gua tau tu,,, hahaha...


But both of us survived situasi babi ini... dia punya beban masa tu mana nak study mana nak pikir bf2 palat ni mmg payah lah... nasib gua dgn ex-pumpkin ada each other... so xlah sampai menjurus kepada bunuh diri sbb depress... masa benda ni jadi i tell u... hishhh.... rasa dada kosong abis... kepala berat and badan menggigil.... i think klu xde each other boleh kot ter-commit suicide... Ya Allah.... nasib Allah jauhkan kami dari melakukannya...

So kesimpulannya... walaupun masa tu gua rasa gua lemah tp selepas masa tu berlalu and tgk semula kebelakang, gua rasa kita ni mmg lebih kuat dr kita rasa.... utk seorg yang berumur 22 thn kena lalui benda2 tu mmg heavy... tp now dh tua2 ni rasa gua hebat plak dapat melepasi zaman tu dgn selamat... hahahahaha...

No comments: