Monday, November 19, 2018

ex hubs dah kawen weiii and how to date ur crush?

hahaha... yes tajuk x berapa nak surprise kan... he's married now... with that bitch lah siapa lagi.. kemain nokkk buat kat Hotel 5 bintang... banyak duit perempuan tu... ofcoz bukan duit ex gua lh... duhhh...

as for the second tajuk... ermmm ia bukan lah suatu tajuk yang menjerumus kearah thread or guideline macam mana nak date ur crush... tapi lebih kepada how on earth gua nak date my crush... ok fine b4 nak date crush i need a crush dulu... hahahha

since baki hari dalam tahun ni gua akan lebih fokus kepada self loving myself, therefore there wont be any love line or whatever yang akan berlaku tahun ni pada gua.. kalau ada pun gua akan mintak tangguh untuk curah perasaan tu tahun depan aje,.. or tahun2 berikutnya... hahaha... gua xnak nampak gua desperate nak berlaki... nanti nampak mcm rebound relationship kan.. mmg kalau terus tiba2 ada bf nampak mcm untuk penuhkan masa je ni kang... so better bagi hati bertenang dulu...

ok berbalik pada crush... since im single... crush gua berubah2 macam angin lalu... harini suka dia ni... esok dia ni pulak... pastu mlm tido lupa dah semua... hahaha... atleast lah dgn adanya crush ni hidup gua x rasa sunyi sgt.. sbb u r imagining good happy thoughts yang lu sendiri create untuk diri sendiri.. sama lah mcm imaginary bf... yes gua ada imaginary bf... dia dh blk dh dr London and kebetulan dh start business dkt Johor... eh nampak x dia punya jalan cerita tu kemain... hahahahaha

ok ok.. let say lah gua ada crush dgn somebody... adakah dia akan jd crush forever?.. dulu zmn jahiliah gua selamba je ckp kat ex bf gua masa tu "im keen on having a relationship with you"... haaa terkulat mamat tu... tp eventually dia agree to give it a try.. and kami couple untuk 3 thn lebih gak lah.. and b4 that.. gua juga pernah hantar gifts n cards to my crush as anon lah... yes eventually dia tau siapa yg hantar sbb yg tukang hantar tu pecah rahsia... ermmm 2 org actually gua pernah buat camni... hahahha... heeiiii what happened to that feisty girl... yg suka hati mak bapak je minat org bgtau org tu dia minat like noboby business?.. yg x takut kena reject?... hmmmmmmm... ke sbb makin tua ni hati makin kecut and x berani dgn reality?.. adoi lah...

semalam ni ada gak gatal tgn nak msg old fren nak tgk whether kita ni ada keberanian ke x nak berckp dgn org baru and luar dr kelompok biasa.. and berkenalan dgn org baru tanpa menjurus kepada cinta kan, tp bila pikir yang klu x menjadi nanti akan jadi bahan di setiap meeting yg gua hadiri, terus terhenti dan terbantut niat tu... kita ni kadang niat nak berkawan je tp persepsi org plak lain... sbb terus terang gua ckp, gua mcm nak into rship yang lebih kepada companion.... so in order nak cr yang mcm ni, gua perlu kenal dgn ramai org and buat pilihan.... sebab perempuan ni hanya ada hak untuk memilih... hak cerai ada di tgn lelaki... so kena lah pilih sebaik mungkin kan.... tp tu lah... rs rendah diri... rs x cukup bagus... ada lagi ke org yang nak dgn janda????? sbb gua ni xde lah cun mana... ahaks.. selalu termenung pasal ni... yes... u x perlu lelaki untuk bahagia... tp i need a companion... yang ada dgn gua time susah and senang... yang jadi pendengar setia... yang gua ble call or msg anytime tanpa rs as if gua adalah burden pada diaorg sbb gua adalah tanggungjawab dia dah... yang ble sama2 rancang future.. hmmm... dulu i tot i already met the one... tp tu lah... he is my one and only tp gua bukan the one untuk dia plak... he got other plans... babikkk...

So do u think me at this age masih boleh guna method confess to my crush that i want to be fren with him atau itu terlalu kebudak-budakan and gua patut just chill one corner hoping that he will come to me suatu hari nanti kalau mmg waktu yang sesuai untuk bertegur sapa tu dah sampai? Bincangkan.. 10 MARKAH... hahahaha... 

No comments: