Tuesday, January 25, 2022

It's been awhile kan?.. New BF?.. or Perhaps new husband?

 Basically gua dah lupa dah cara nak tulis blog ni... hahahaha.. lenggok bahasa mungkin akan sedikit berbeza..


Im in and out of a toxic relationship... basically im an asshole magnet gua rasa... hahaha... or may be gua couple asal boleh sbb sunyi je.. maybe.. maybe... 


Sometimes rasa unfair gila ex hubs gua bergembira dgn bini baru dia tapi gua yang single forever ... oooo by the way, dia tetap xde anak lg ye walau dah kawen dr 2018.. kohkohkoh... haaa jgn cakap gua yg mandrem eh... x kose nak buat dosa besar untuk setan tu.. x berbaloi.. Kalau lg 2 thn dia still xde anak maksudnya cukup lah 12thn dia tempohi perkahwinan xde anak... sejak dr dgn gua sehinggalah kini.. so pandai2 lah lu buat conclusion sendiri... mehmehmeh....


Bf? gua dah putus dah... tp x rasa mcm bf pon sbb xde function... dia bukan ada pon masa gua susah... infact ada lah 4-5 kali je gua jumpa dia padahal umah dia 5 minit dr opis gua.. hahaha.. dia jenis malas dating.... kimak kan? hei gua x jumpa dia online eh... gua mmg kenal dia.. hahahha.. kawan lama gua.. tu lh org kata, kadang crush ni layak stay as crush je... bila jd bf dia auto tukar jadi babi.. x caya lu try couple dgn crush lu... tu pun kalau crush lu sebenarnya suka kat lu gak lh mcm gua.. hahaha.. 


Now? gua mcm ni lah keje... blk umah... keje.. blk umah... xde life sgt... ayah gua pun br lepas kuar hospital so gua byk habiskan masa kat umah or hospital... at a point rasa mcm jatuh dihempap tangga dan kemudian langit runtuh kat gua... tp gua bertahan sbb gua tau mesti ada hikmah and nikmat dunia yang soon akan gua dpt kan?... (mode nk sdpkan hati).. 


Sekejap je kan ms berlalu... rasa mcm baru semlm kena cerai... mcm semlm br 2018... know-know dah 2022... tapi gua mcm dapat rasakan bahagia gua tu dh nak sampai... doa kan plishhh... all derita ni mesti ada keindahan sebaliknya.. sabar... sabar... sabar... 


Later gua cite lagi pasal few dates gua yg hmmmm mayb will make your heart flutters a bit or even make u mad... now kena sambung keje jap... gua ada urgent meeting ptg ni.. chow..

No comments: