Thursday, September 8, 2011

Aktivis-tis...

gua ada rasa nak lempang laju2 pemilik Petknobe.. cilaka betol..


kalau lempang laju2 x berkesan gua ingat nak ikat diaorg kat pokok and letak kerengga banyak2..


kalau x cukup ganas lg.. gua ingat gua nk naik beskal.. langgar diaorg.. reverse dan kemudian langgar lagi..


menitis air mata jantan gua tgk kucing-kucing yg sekerempeng tu..


Gua puasa sehari pon gastrik guling2..


ni kan plak kucing kemetot x mkn seminggu..


Der.. cekodok gua klu tgk pic2 tu kompem malam tido ngigau2.. cibai betol..


Gua xde lah taksub sgt dgn kucing ni.. gua bela kucing pon sbb x sampai hati tgk anak kucing yg org buang dpn umah gua tu.. (skang dah besar standard abang2)..


Der.. gua xde ah nak puji pet shop yg gua slalu hantar boarding tu.. tapi atleast mat rempit2 rambut afro yg jaga cekodok tu dah bgtau awal2 raya dia x amik boarding hotel.. sbb suma cuti xde sape jaga kedai.. mat rempit2 pon ade otak xnak seksa kucing simpan lama2 dalam kedai xde org jaga.. haddooiiii... (gua hantar umah kawan gua je... dia mmg syg kucing.. lgpon dia ada kucing betina yg mantap... hahahahaha..)


Zaman skang ni manusia ganas2.. suka seksa2 binatang.. x kisah lah anjing or kucing or memerang or burung atau apa saje... lu dah kenapa bai?.. kecik2 x puas main funfair ke?..


maybe sbb undang2 terdahulu yg sedia ada x cukup berat hukumannya... ye la.. zaman dulu org x seganas skang.. zaman skang ni x puas hati sikit pon dah bentak2 baling asid bagai.. xpon diaorg balas kat binatang... Nauzubillah... *bertafakur seketika*..

1 comment:

BISKUTMARIE(",) said...

gua paham perasaan lu...