Tuesday, September 20, 2011

kesian..




"i kat hospital".. katanya sayu..


gua dgn tanpa bersalah jawab "okie"


lama talian tu diam membisu... maka gua pon tanya "u sakit apa?"


"sakit ***i.. ajak org tu ***en **at sangat".. dalam nada yg sgt perlahan..


"apa?.. x dgr".. serious gua x dgr...


"xde ape lah.. sakit kaki.. errmmm bila u nk dtg melawat?"dia cuba tukar topik..


"by the time i sampai sana u dah keluar wad dah.. direct flight bukan setiap jam ada.. transit lg teruk lambatnya"

talian senyap sunyi lagi...


"ermm ok ah.. i ada keje ckit ni.. nanti i msg ye... by the way.... I MISS U".. zassss gua letak phone.. ok fine gua xtau nape gua ckp gitu.. hahahahaha...


namun sedang gua bergelak ketawa sbb ke-sengget-an gua, tetibe satu msg masuk..


[ =) ya... i miss u too.. alot actually.. wish u were here.. ]


and now... gua tgh sengih sampai ke telinga... hati bunga2... agaknya ni lah perasaan org yg tgh anggau... camne lah gua ble ter-skip bahagian anggau2 ni ms gua bercinta dulu... and agaknya ni lh rs nya bila org suka kat kita and kita... errrr ada sikit suka kat dia... wahhhhh x nk ngaku lg tu... hahahahahahahaha...


*dont wori ppl... dia ok.. kaki prob skit sbb byk sgt bersukan... oowwwww by the way kucing gua ckp Hai kat semua... hikhikhik..


**gua dah tau dh dia ckp apa yg gua x dgr sgt tu... hahahahaha... lu org tau x?

No comments: