Friday, September 2, 2011

mercun paling best dalam dunia..

ha ah..


standardlah.. time raya2 ni mesti nak buat aktiviti yg mencabar bukan?..


gua xde niat pon nk main mercun.. especially mercun ni... gila lu... tau dek mother gua naya gua kena piat telinga... elok2 x capang ble jadi capang woooo...


ini semua bermula ketika gua berjalan saje2 di emporium kat area kampong gua.. kecik je emporium ni.. setingkat... tapi ade ekon siakkkk...


masuk2 pintu je gua ble bau blerang.. kuat... menusuk kalbu..


dari hujung mata gua nampak papan tulis OFFER!!!!.... tanpa lenggah gua capai dua kotak besar... gi kaunter terus bayar...


pergghhhhhh... berkobar2 siottt...


sampai je kat kampong gua terus panggil kazen mazen berperingkat umur 20-30thn... semua senggih... gua ble agak suma pon otak samseng...


tanpa lenggah masa gua cantumkan hujung mercun yg berperwatakan seperti sumbu...


memula cantumkan dua je... tapi gua rasa kurang hebat...



maka gua gabungkan 8 mercun sekali... sengih sampai ketelingga kazen gua..



dan... dgn bangganya.... PPPPPPPPoooommmmmmMMMMMM....



semua bersorak riang....



ehhh ikat lg hebat, gua cantum 10 mercun plak kali ni... PPPOooommMMMMMMMM...


nak lagi hebat... gua letup mercun kat jari jemari je bai...



hebat kan gua???...



tetibe pinggang gua dicuit2... gua toleh belakang... kelihatan kazen gua yg agak bawah umur terpisat2...



"Cik Nga-ngah... nape cik nga-ngah main mercun pop-pop kite.. "..



aiisseyyyy... potong stim betul budak cenonet ni... dah ah panggil gua cik Nga-ngah... x glamorous betulll...


"eeeii budak.. gi main bunga api kucing ko tu sana.. jgn ganggu urusan org dewasa..pppfffttt"


maka mencecetlah budak2 bawah umur tu lari main bunga api sambil eja SELAMAT HARI RAYA...


tapi serious bai... mercun pop-pop ni best... ble picit pakai jari bai... x putus pon jarinya... gua kagum... ffuuyyoooooooo.... hahahahahaha.... macam haram!!!!..


ucapan ikhlas dari gua... Selamat Hari Raya... Maaf Zahir Batin... pada sesiapa yg bg gua alamat tp poskad raya x sampai, tu maknanya lu bg alamat x lengkap or lu lupa bg gua nama lu utk diletak depan poskad... sekian....

2 comments:

DeeIshak said...

cik ngaaa-ngaaaah . HAHA
alolo . comel betul

Unknown said...

Selamat Hari Raya..

biskutmarielemau.blogspot.com