Monday, March 19, 2012

Perlu ke couple sama perangai?

ntah.. gua pon xtau.. gua sebelum ni selalu nampak gua dgn MR berbeza sgt2.. contoh:

1. dia jenis kemas.. gua plak bersepah..
2. dia suka lepak kedai sports.. gua suka kedai buku..
3. dia x makan makanan pedas.. gua suma pon ble..
4. dia iron t-shirt dia.. gua campak je t-shirt dalam almari, time nak pki renyuk pon apa gua kesah..
5. dia suka bersukan.. gua suka tgk tv..
6. dia suka bercuti dipulau.. gua suka bercuti tempat sejuk sbb nak fefeeling kat oversea.. hahaha
7. dia suka budak2.. gua suka certain2 budak je..
8. dia pendiam.. gua riuhhhh..
9. dia sgt sopan.. gua terkinja2..
10. dia kurus n fit.. gua chubby n babatlicious..

banyak lg..malas gua nk list

but then.. anak buah dia dari new zealand tu borak dgn gua.. umur dia 7tahun.. kecik agi.. dia cakap..

"aunty.. aunty dgn uncle ni semua nk sama.. kalau uncle suka, aunty mesti suka" (dgn slang mat salleh okayyy)

gua terpingga2.. "apa yg sama?.. i dont see any similarities between us pon"

"let me think.. ermmm... uncle loves Man Utd.. aunty pon.. uncle loves blue colour.. aunty pon... uncle loves taking pictures.. aunty pon... uncle loves wearing jeans.. aunty pon.. uncle suka pegang rambut Rina.. aunty pon suka.. both of u look hepi 2gether.. u even laugh at uncle's joke eventhough it's not funny and uncle did the same thing for u.. uncle likes nasi goreng cornbeef.. aunty pon suka... uncle loves quarter pounder burger.. aunty pon.. uncle likes travelling.. aunty pon... and when u guys walk, uncle always reserved a space between his arm so that aunty can put ur hand there "


tetibe gua sentap... budak kecik pon ble nampak similarities tu.. tp nape gua x nampak?.. it proves that kita ni sebagai manusia x pernah rasa bersyukur... ada je alasan untuk menyeleweng and cari org lain... hahahahaha... (tp skang xleh cari org lain ye sbb gua dah kawen.. ms tunang dulu pon gua behave)

so kesimpulannya ialah, jgn terlalu mencari yg perfect... coz yg sedang elok dah ada depan mata.. hikhikhik... so make do wit what u hav before it's gone... serious... now, baru gua tau nape gua kawen dgn MR... banyak similarities yg gua sendiri x perasan...


and yes.. anak buah gua ni mmg suka bercakap... usually slang english yg sgt pekat or even ckp english memanjang.. poneng kepalo den.. owww and satu lg similarities gua and MR setuju kami sama ialah, kami x suka bawa anak buah kami ni gi jenjalan... sbb nanti susah nak dating and susah nak ada intimate conversation... budak2 ni petah sgt ckp sampai pening nk layan... hahahaha..

No comments: