Saturday, March 17, 2012

soal jawapan munakahat gua secara pukal..

gua harini berbesar hati utk menjawab soalan2 lazim yg sentiasa dicurahkan kepada gua.. Sempena YB a.k.a Shiro menang, gua sudi menjawab soalan2 tersebut... hahaha

S1: Dah berisi belom?
J1: Dah.. isi dgn babat.. hahahaha..

S2: x sedih ke jauh dari huband?
J2: Brengsett.. what kind of question is that??.. mesti lah sedih... lu apa tau

S3: Macam mana eh perasaan lambai dia kat epot?
J3: Perasaan paling jahanam yg boleh lu rasa..

S4: Apa perasaan bila jumpa??
J4: Bahagia.. rasa mcm nak hentikan masa.. nak capture setiap detik dlm otak and xde satu pon miss.. kalau boleh nak hafal setiap pegangan tgn dia.. Nak nikmati setiap bau bdn dia (bila dia dh mandi n pki perfum lah... hahaha).. masa jumpa, rasanya perkataan I Love U tu mcm tahap tadika je.. x cukup utk nk gambarkan perasaan cinta tu... jantung berdegup kencang.. hati girang.. terasa pelangi bersilang2 diawan nan biru.. dunia terasa indah..

S5: Bila dia nak pindah dkt dgn gua?
J5: Ntah.. x pernah discuss.. eh jap.. pernah.. tp xde apa2 kata putus..

S6: Kenapa gua x pindah sana ikut husband??
J6: Gua ada karier der.. ada masa depan.. ada parents nak jaga.. parents gua pon x berapa sihat sgt.. adik beradik gua yg lain xleh diharap.. abg kandung dh meninggal, abang angkat dh x pedulikan gua sejak dia kawen, adik gua plak sibuk nk pindah lepas kawen... so tanggungjawab tu gua yg kena galas.. lgpon klu gua pindah sana gua kena benti keje, xleh transfer sbb keje gua xde cawangan sana.. and... budak mcm gua mmg xleh survive sana... gua dh try dok seminggu sana.. x working for me.. lgpon kos hidup sana jauh lg tinggi dr kat sini...


S7: Berapa kali gua jumpa dia sebulan?
J7: Paling byk adalah bulan Mac ni.. 12 hari.. next jumpa lepas mac?.. masa raya lah nanti ... apa lg..

S8: Macam mana gua boleh hati kental macam ni?
J8: Kental mendenya... gua tiap2 mlm melalak.. hiba gitu.. dia pon byk msg dr call sbb klu ckp lama2 dgn gua nanti gua melalak.. hahaha.. so ofcoz lah ini menunjukkan gua x sekental yg luorg sangkakan.. avril diluar tp barbie didalam.. awwwww..


S9: Nanti kalau dh ada anak pon jarak jauh juga ke?
J9: Ha ah dan tak Ha ah... gua xde jawapan... hanya Allah yg tahu.. buat masa ni, rasanya begitu lah..

S10: Macam mana gua tido mlm tiada dia disisi?
J10: Tutup mata ya tido... apa yg payah sgt.. maklumlah, sejak keje kat opis berlambak ni tido tu dh mcm mknan ruji dh.. mudah saje berbanding dulu.. tp yg pasti atas katil gua ada dekat 5 bantal tido.. hahahahaha...


So gua rasa ini je soalan2 munakahat yg berkaitan dgn gua yg selalu ditanya oleh org sekeliling gua.. gua dh ngantuk sgt dh ni... chowww bella...


**Sila bagi Cipudin gua makan... penat dia berlari kat wheel dia tu.. hahaha...

2 comments:

Mieya Atiera said...

gila sempoi entri dia.

Pepatung Mematung said...

hebat ko jawab sumer serentaks.. wakakakaaka..