Monday, September 3, 2012

apa yang org kurus x pernah tau part 2

Ini adalah luahan rasa kedua oleh seorang manusia bersaiz supermodel versi plus size
(untuk part 1 sila click SINI)

Sekali lagi gua ingatkan, adalah tidak adil untuk orang kurus judge mereka yg berbadan besar ini macam2..


Just because kami besar... doesnt mean gua akan cepat jatuh cinta dengan lu so lu ble cakap meliuk lentuk dengan gua untuk mintak gua settlekan keje lu... gi mampos... sori lah der.. lu bukan taste gua.. and gua x desperate nak berlaki sbb gua dh kawen...


Just because kami besar.... x bererti kami pekak.. yes.. gua dengar tadi lu panggil/kata gua gemuk, so xyah nak repeat 18 juta kali.. especially dpn public... mcm cibai... cuba gua repeat kerempeng, gigi jongos, kengkang, rentung, katik, muka ungka, mulut busuk, ketiak bacin etc dkt lu 18 juta kali... amacam perasaan?.. best?


Just because kami besar.. x  bererti gua x sedar diri yang gua mmg besar sampai lu kena ingatkan gua tentang saiz gua di depan public.. gua rasa orang awam pon dh tau.. so motif untuk menjatuhkan air muka tu apa?..


Sekali lagi gua repeat dgn menggunakan ayat yg berbeza..  Just because kami besar... x bererti kami desperate nak berlaki/berbini.. serious.. gua hangin.. suma pegawai lelaki cuba2 flirt dgn gua untuk make sure gua dlm tgn lu so that u can use me.. plisss lah wei.. we got taste too.. and u r not one of it.. and BITCH pliss... gua tau gaji lu berapa so xyah nak perasan gua akan jatuh hati.. oh yes we want a stable and a well paid guy too... kami pon ada kuasa memilih.. hahahaha.. (ayat meterialistik).. hamekk kau..


Lu xkan paham perasaan org berbadan besar... kami bukan suka2 terasa apa lu ckp... tp kesabaran kami ada limit.. ingat suka2 ke kami nak fefeeling and terasa dgn ayat lu.. kami pon manusia.. ada hati dan perasaan...

Plis respect and layan kami sebagai manusia and bukan sebagai sebuku daging besar yg ranum and sedia untuk dicaci maki..


Lu xkan paham macam mana perasaan nk explain yg lu x mkn byk mana tp badan lu yg xnk susut2... sbb org xkan paham... org ttp akan tuduh lu gemuk sbb lu mkn banyak.. which bukan semua org gemuk tu mkn byk..


Lu xkan paham mana perasaan nak explain lu mkn banyak bila lu stresssss je... org kata tu alasan untuk mkn byk..NO.. mmg stress punca utama mkn... gua dulu ms keje x stress turun berat 20kg tu kacang sgt.. sbb gua mmg x mkn... but now.. bila keje mcm haram... berurusan dgn org mcm haram... stressss mcm harammmm... maka makan pn mcm haram byknyaaa... maka gemukkkk cam harammmm... brengsettt..


oww Just because kami besar... ini x bermakna kamu, kamu dan kamu boleh jadikan kami macam punching bag and tempat utk kamu, kamu dan kamu lemparkan segala kemarahan terpendam kamuuuuu... lu igt lemak yg besar and babat yang banyak ini span penyerap kemarahan ke bangsat??.. cakap elok2 x ble ke?.. bukan salah gua pon.. lu hangin kat org lain yg nak lepaskan kat gua ni nape?.. sbb gua org yg murah dgn senyuman je ke?.. jgn sampai senyuman ni jadi pencetus ludah.. hahahha


So kesimpulannya... kami juga ada perasaan.. gemuk bukan bahan lawak yg lu ble guna setiap masa.. bukan sesuatu perkataan yg lu boleh lemparkan kat sesiapa sesuka hati.. kami juga makhluk tuhan yg ada perasaan,... ingat x sentap ke bila org keep on herdik kat telinga lu utk igtkan kat lu yg lu ni seorg manusia GEMUK... gua gemuk tp x bodoh atau tuli.. so xyah nak keep on reminding me.. BITCH..


ok sekian saje luahan rasa... gua sebenarnya hangin dgn beberapa pegawai lelaki opis gua (and few pegawai betina yg bregsettt) and dgn Doc Pakar Puan gua yg sentiasa kata gua gemuk.. gemuk.. gemukk... gemukkkk... sampai ngigau okayy.. vavi.. sekian..

No comments: