Thursday, November 15, 2012

Diet Peria Katak

ye.. gua  tgh mencuba utk men-diet-kan diri... nak anak punya pasal... since rahim alhamdulillah xde masalah, so gua rs yg menghalang mayb sbb gua gemuk.. so gua pun mencuba resepi hell ini..

kenapa tidak berlari or jogging or excercise bagai sahaja?... owww jawapannya mudah, gua stuck dpn laptop buat keje walaupun hari cuti or even lunch time so bagaimanakah kiranya itu semua hendak berlaku?... setakat rengangan bdn ringan2 yg ble buat bila2 masa tu boleh lah...

so kena cr alternatif lain juga...

ni kazen gua yg ajar... dia dh amalkan 3 bulan... kurus wei.... dia pon lebih kurg saiz2 gua juga... dia keje kat lab yg mengkaji pasal pemakanan... sambil2 kaji tu dia cuba kat diri sendiri...

ekceli... bos department sebelah yg slalu buang keje dia kat gua tu pon minum ni juga masa dia berpantang aritu... mmg nampak ah kurusnya tu..

so... berkat usaha gua ni, gua harap before habisnya tahun ini, gua dapatlah anak... kena kira gak timing nya ni sbb nanti raya thn dpn payah plak nk blk beraya if sarat sgt kan sbb sah2 lah dh x lps naik flight.. hahahaha... ok fine berangan... x salah kan?...


*ok tu je nk tulis... now sambung keje... daaaaaaa...

No comments: