Saturday, November 17, 2012

demi cinta..

demi cinta... gua bli tix flite RM691... x bukan MAS tp Airasia je... kimak... mahal... tp tutup mata bayo.. zasssssssss.... sementara nk tunggu gaji december gua melopong dulu... eh wait... damnnnnnnnn gua blom bayo suma bill tenet n tepon.. mampos... sah kena pinjam ceti duit gini... haishhhhh...

gua heran lah... nape tix berterbangan dlm Malaysia jauh lg mahal dr tix nak ke overseas??.. bukankah sepatutnya kita galakkan org kita travel dlm negara utk tingkatkan ekonomi??.. brengsettt.. x patriotik sungguh syarikat2 penerbangan ni... nasib gua xde alternatif lain nk ke sana... ppfffftttt....

oh ye... rumah gua banjir... hehehe... ekceli garage kete je banjir... gua menyebok kt umah jiran gua yg naik air... meriuhkan suasana je.. kesian kucing gua gelisah... dia budget kondo dia naik air.... mana boleh bai... gua dh letak cage dia jauh dr kawasan banjir... relaks lah...

ok mari bersedih semula sbb gua sengkek dah ni... gua beria nk balik juga walaupun mahal sbb gua nak ngelak keje... cam haram... suma nk gua buat sorg tanpa bantuan bengkok ah... pastu nak suruh gua gi meeting luar kawasan. jauh nun... x dapat jack.. dh lah bukan kes gua.. apa punca and status terkni pon gua xtau... jgn tempah bala wei.... baik gua cuti... cuti gua pon ada lg 37 hari... mari enjoyyyyyyy... *dushhh luku kepala sendiri...*  enjoy kejadahnya... celah bedah mana lu nk enjoy klu duit gaji abis kat tix dah... haishhh... bilo den nak kayo niiiiii....

No comments: