Monday, November 12, 2012

mood malas tp komen pasal movie nak pulak..

harini semua bos xde... errrr... ok fine ada kot sorg... tp gua doa dia x cr gua arini...

maklumlah.. gua kan keje sampai hari ahad aritu so dgn harapan harini dpt ah relaks kejap otak ni... hehehehe...

Semalam gua gi tgk cite Istanbul Aku Datang... ok fine... seperti pengetahuan korg gua ni bukan peminat Lisa Surihani.. ekceli... gua x minat artis pompuan pon... hahahahaha... ye sbb gua cemburu diaorg cantik serba serbi... hahahahaha... Neway, gua tgk cite ni sbb... ntah.. ha ah ye... nape gua tgk cite ni since gua x minat hero or heroin cite ni?... ahhh layan kawan gua barangkali...

Tapi cerita dia ble thn ah... walaupun ada adengan geli2 a.k.a romantik lah konon.. (pls ok, there is nooooooo way lelaki Msia nak ckp mcm tu unless dia jiwang sekarat2nya)... hahaha... but jalan cerita dia simple and predictable... but gua suka... so x serabut otak gua tgk... relaks je... owww and gua totally team Beto @ Harris... of coz lah kan... xkan team Tomok @ Azad plak... hahahaha...

Bagi gua msg cerita ni satu je... whether giving a second chance to a person is a good thing or giving A chance to another person is even better...

Lepas abis movie.. gua terus ckp kat kawan gua "ko balik dgn ex ko balik, aku tumbuk ko..".. hahahha... coz x semua peluang kedua tu baik... and x salah bg peluang pada yg berhak terima peluang tu... wahhhhh gituuuu...


Gua pernah bg peluang kedua ke x?.. Yes and No... depends on which relationship yg luorg maksudkan.. hahahaha.. coz some of them dapat 2nd or even juta chance... and some x merasa langsung 2nd chance tu..

MR pernah dpt second chance x?.. dia dapat 4th chance to propose sbb yg lain gua igt dia main2 ajak kawen.. hahaha... sometimes... just sometimes... a second chance is worth it... and sometimes... just sometimes... giving another person a chance to prove that you're the one for him... is even more worth it...

kawen tu benda penting.... no rush.. jodoh tu ada dimana2...

*ye... english gua terabur... ada gua kesah?.. atleast still understandable kan?.. hahahahaha

No comments: