Thursday, June 6, 2013

Kenapa long distance itu sucks..

Well... Long distance itu sucks because gua yg rs dia sucks.. Hahahahaha..

Abaikan makcik meroyan ni.. Ni namanya tindak balas penolakan realiti..

Tindak balas ni berlaku bila beberapa hari dh berchenta mcm budak sekolah then tetibe kekasih hati blk ke negeri asal..

Tindak balas penolakan ni buat gua moody n kejenya nak sentap n melalak.. Ye.. Gua avril luaran je.. Dalaman masih barbie..

Owww berbalik kepada isu long distance sucks.. Hmmm.. Mmg sucks.. Sbb gua punya tindak balas penolakan realiti ni dh mcm org ketagih dadah yg kronik thp nk mengelupur.. Over? Ya.. I know.. Hhaha..

Lu igt x seksa ke lambai dia kt epot? Once blk dr epot je gua akan jd single blk.. Tido sorg.. Xde teman borak.. Nk ckp apa2 kena msg dh xleh ckp bersemuka.. Skype? Klu line broadband celcom x mcm gampang ble lah skype.. If not msg n call je lepas.. Vid call pon tgk nasib..

Gua xtau smpi bila nk mcm ni.. Pindah salah.. X pindah pon salah.. So sila lh merana sorg diri mcm ni.. Gua rs MR akan pindah once ada anak.. Tp in order nk dpt anak gua kena slalu jumpa MR... Maksudnya MR kena pindah awal lh kan? Betul x calculation gua ni? Hahaha.. Oooiii pakcik.. Pindah lh cepat.. Gua rindu lu lh gilaaaaaa!!!!... Ok fine.. Abaikan makcik meroyan ni..

No comments: