Saturday, June 8, 2013

masihkah lu ingat?

Ais Kacang..
Ais Kacang..
Ais.. Ais Kacang..
Bila rasa panas dan merasa dahaga..
Singgah digerai.. Ais kacang diminta..
Susu dan Jagung..
Kacang dan lengkong..
Air gula berwarna..
Campur semua...
Enak rasanya...
Kegemaran kita semua...



hahahaha... macam x caya gua nyanyi lagu ni dulu masa sekolah rendah... dan luorg pon sure nyanyi gak kan??.. well atleast those yg sekolah rendah zaman 90-an lah kot... hahahahaha..

ok fine gua nampak sangat saikosis kerana menghapdet blog few entry serentak dlm satu mlm... ni adalah gara2 gua mentransferkan semua yg ada kat note fb gua kesini... and.. kena olah sikit ayat... sbb masa gua buat ni dulu ayat sgt amatur.. hahahaha... ceit.. budget skang dh professional lah kan??.. hahahaha... and gua rasa mcm x sesuai org fb tau gua ble menulis selain dr benda2 kerja kan?.. sana serious... sini joli.. bijak x gua?..

No comments: