Monday, July 29, 2013

sila letak tajuk

sejak2 nak raya ni meeting berkoyan2.. benci betul... nampak sgt nak save budget bg makan.. whatdehel sungguh.. mentang2 lah gua cuti panjang... so diorg ni suma kerah gua habis-habisan macam gua ni robot..

dan kalau gua tetibe terlintas nak minum air paip, ni suma salah diaorg yang x paham2 bahasa gua letih..

tahun ni gua raya over the sea... ramai dah ni start tanya "x sedih ke?"... oiii gila ke hape tanya soalan macam tu?.. mesti lah sedih tp dah perjanjiannya macam tu... raya selang seli... tp gua igt gua nk raya 3 hari je kat sana pastu nak vacation... hahahahaha... keji kan perangai?... eh if tahun lepas MR ble buat mcm tu gua yakin tahun ni gua ble balas benda yang sama...

kenapa xnak raya sana lama2?.. sbb xnk lah... stressful & awkward.. and banyak lagi reason... x perlu lah gua cerita kat sini walaupun dalam hati membuak2 nak bgtau... hahahaha..

owwww by the way gua blom pregnant... so yes... ofcoz stress balik sana... mesti ramai sedara mara yg mulut puaka bertanya.. ingat gua tuhan agaknya sampai ble tau bila gua akan pregnant... pffffttt... dah bgtau belum rezeki pon x puas hati... tanya lagi... tanya lagi... lu mmg brengset gini ke hape?..

kami akan berusaha raya ni... wahhhhhh ayat x hengat... hahahaha... ye la... mencuba... walaupun gua tau x subur pon time raya ni... tapi usaha itu tangga kejayaan...

gua ada terpikir gak nak buat rawatan kat lppkn tp MR mcm x setuju utk gi treatment now sbb kawen x sampai 2 tahun lagi... dia nk try cara natural dulu... or maybe just gi urut katanya... gua anggukkan aje... jangan pastu ikut perangai Ashraf Muslim dah lah... ishhhh selisih bak kata org tua2..

neway lelaki mmg ada sedikit ego ye kengkawan kalau sebut pasal treatment ni coz to them diaorg tu xde masalah... masalah suma mesti sbb perempuan.. walaupun MR x ckp, i can feel it.. sbb gua tau ada yg mencucuk.. yes.. sgt susah kalau ramai sgt yg suka mencucuk ni... ntah apa yg diaorg x puas hati sgt relationship gua dgn MR ni pon gua xtau... patutnya mereka patut bersyukur gua ni sanggup kawen dgn MR tu..sbb xde sape tahan perangai dia kecuali gua... ekceli gua pon x tahan tp gua suka buat xtau and ignore.. biar dia meroyan sorg2.. hahahaha... sgt retis kan statement gua ni?.. sila lempang bertubi2..

Duit raya?.. gua x tukar jadah haram pon lagi... malas... mcm xde mood... klu MR je yg tukar duit xleh ke?.. hehehe... gua kan isteri... ni bukan tanggungjawab gua ni... hehehe...

ok tu je nak tulis... xde benda sgt pon entry ni... saje memenuhi masa sementara nak gi meeting kol 2.30pm  kang... muahahahaha... ok chow dulu..

No comments: