Monday, April 4, 2011

cinta di klinik haiwan..

tahukah anda sesungguhnya anda ble mendapat cinta di klinik haiwan?..

sesungguhnya ramai rupanya org kita hantar kucing gi vet.. org bukan bangsa kita pon ada...

mereka sgt ramah dan suka tanya2 pasal kucing anda ala2 nak jodohkan kucing mereka dgn kucing anda... dan tuan2 kucing itu juga manesss2 belaka... sekian,.... hehehehe... *sambil tersenyum sipu2 malu2 ayu2*... hahahahahha


adakah gua mendapat cinta disana??.. owwhhh tidakkkk... gua lebih fokus kepada meletak kaki diatas kerusi sambil memeluk lutut sbb gua nampak dalam vet ada anjing yoooo... gilaaa... barbie abis gua... baju je avril... tapi nampak anjing takut.. hahahaha... tu baru anjing chihuahua tu... kalau anjing besar dabak sure gua dah jerit2 manja... ahaksss...


**serious... kat luar vet tu ada anjing setinggi dada gua... demmittt... nasib baik dia dirawat diluar vet je... kalau dia masuk pintu vet tu sure gua pengsan sambil bersimpuh ayu atas peha mamat comellll itu... hehehehe...


**maafkan gua update blog byk sgt arini... gua bosan... opis baru ni xde keje langsung... esok baru dpt tugas.. neway, kenapa opis2 yg gua pernah keje and tgh keje ni mesti ada makcik2 gomen yg kerek tahap nak ditampar2 bertalu2 ikut hala laju angin?..


**gua nk juga baca blog org yg follow gua tp gua xtau camne... gua click gambar lu org je ke?.. ke nama lu org?.. aisehhh... lu org dulu tau pasal blog gua lu org click ape?

No comments: