Sunday, April 10, 2011

Kenapa gua x suka budak2??

okay.. itu statement yg silap...

gua sebenarnya xde masalah pon dgn budak2... kalau ada masalah then sudah tentu gua xleh jadi babysitter kan?..


cuma gua bukan jenis yg bila nampak baby je "alaaa comel.." payah sikit ah nak dgr gua ckp gitu utk baby.. kalau utk kucing slalulah... hahahaha...


so, ada lah sorang kakak ni... (slalu guris hati gua dgn perkataan and perbuatan dia... vavi... gua benci lu kakak S.. you sucks... tetibe emo.. hahaha)... dia ada anak and suka tayang anak dia kat gua... suruh gua pegangkan kejap lah ape lah... serious gua buat muka pissed off gua secara terang benderang lagi bersuluh..


So kakak S ni pastu buat gua lagi menyirap dengan soalannya... "kenapa ye **** x suka budak2?"



therefore disini gua ingin jelaskan something....


kakak S... ini jawapan utk soalan lu "kenapa ye **** x suka budak2?"


actually kakak S... "It's x that I dont like kids... I do like them... I just dont like YOUR kids"... ble gitu?.. hahahaha... gua kalau dah terguris perasaan, kaum keluarga lu pon gua nyampah... so plis xyah nak sua2 kan anak lu kat gua.. kat fb pon gua xnak tgk.. BBM msg lu pon gua x baca dah delete... plis lah.. sekali benci maka sekian lamanya gua akan benci... I hate you vavi pundek...


**fine... anak kakak S sgt comel... ada sikit japanese look... tapi sebab mak budak tu perangai mcm haram dan telah buat gua rasa terhina di khalayak ramai dan juga dpn family gua... maka anak dia terus x mengiurkan mata gua utk puji apa2 pon depan dia... gua siap jeling anak dia 360 darjah lagi.. hahahaha... puas hati gua... dapat gaduh dgn budak kecik pon jadilah... janji dapat jeling se-kerek itu... yeaahhhhhhhh gua menang tanpa bertanding... hehehehe

1 comment:

mijah said...

adogak speisis perent cam tu ye dak?