Monday, May 30, 2011

atas dasar paksaan..

last week... balik2 meeting.. gua join budak2 opis gua lepak2... tapi gua rasa budak2 opis ni cakap bahasa asing...


haram jadah gua x paham drama melayu yg diaorang cite ni..


nama watak mat salleh aje... nape x guna nama pe' ah ke... sarip ke...


serious... gua lost.. bila wujudnya crita drama ni?? tv3 plak tu...


maklumlah... gua balik keje tgk astro oasis... (nampak sgt bohong)... hahaha...


tetibe budak2 ni kumpul duit nak bli novel yg kononnya drama yg diaorg tgh tgk tu adaptasi cerita novel tu... diaorg tanya gua... dan demi utk x nampak lubuk yg gua haram xtau cerita apa yg diaorg tgk ni, gua pon bg rm20... hahahahaha...



hasilnya??...



weekend lepas gua x tido... gua baca waktu malam ketika suasana senyap sunyi.... dengan harapan dapat feel... (and dgn harapan x kantoi gua baca novel cinta... hahahahaha... itu lg penting!!!!!)



malam semlm gua try2 masuk laman web tv3.. saje nk buat kajian... kot2 lah harini budak2 opis ni nak buat pop kuiz tanya perbezaan dgn novel tu... serious gua 1st time tgk... x phm apa... rupanya berbeza...


dari satu episod...


ke satu episod...


ke satu episod....



dan hari ni kononnya nak sambung kat opis.... vavi... line slow kimak anjing...


yg peliknya... kalau gua x heran cite tu dulu... nape tetibe gua skang mencarut bila line x cukup power utk tgk cite tu online???... hahahahahaha....


serious..... ni suma atas dasar paksaan.... paksaan diri gua sendiri utk jadi lebih up to date cerita2 melayu... sekian....


**kali terakhir gua tgk drama melayu... cerita "sindarela"... lama bukan?... tu je feveret gua... so tu je lah gua tgk..


**dulu... 3 thn lepas.... gua seorang pembaca novel cinta yg tegar... skang?... gua pengkritik cinta separuh masa...


**budak2 opis lama gua.. (opis pertama)... rata2 dah ada blog... suma tulis ulasan pasal drama ni... like every single day... serious gua x tipu... hahahhaha... now gua rasa gua sgt lubuk sbb gua brtau drama ni wujud...

No comments: