Wednesday, July 20, 2011

bersilang kaki

tadi gua nampak dia bbm dgn awek mana tah..


perghhh.. siap bersilang kaki..


tersengih sensorg sambil jejari gebu menekan keypad blekberi dia..


jeles? eh.. mana ada.. serious x.. sikit pn x..


sambil taip msg kt bbm dia jeling gua.. badan di pusingkan membelakangkan gua.. dammittt..


gua nk ajak borak pon dia x sudi.. masih sibuk berbalas msg.. itu tak termasuk update status fesbuk dia tu.. igt gua xleh view profile dia ke??

saje je kan dia nk panaskan hati gua?.. apa dia cuba lakukan ni? nak buat gua merajuk? saje cari point nk gaduh??? apa???






haishhh.. ini lah dia perangai kucing zaman sekarang.. terlalu celik it.. gua bace status dia, dia borak2 dgn blackie dia nk buka akaun twitter plak lps ni.. gilaaaa ahhh kucing gua ni.. hebattt!!


No comments: