Monday, July 11, 2011

perhitungan yang silap..

oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

gua tersilap..

langkah yg gua bentuk dengan gemalai pd hari pendaftaran bertukar hambar..

tetibe terasa mendung berarak lalu pilu bagai...

gua..


gua...





gua tersilap pilih kursus..


dammit vavi pundekkkk...


gua igtkan gua ble bersantai2.. dingdong dingdong.. hora2..


tetibe kursus yg ni bukan sekadar bengkel tapi siap ada test and panggil nama sorg2...

x ke burit namanya tu????..


dah ah kat opis perah otak bg pendapat..

tetibe kursus ni pon mengkehendaki gua memberi pendapat yg bernas lagi jitu... gila ke?



apa2 pon... gua x sabar menunggu sabtu..

ada bahagia yg gua perlu jemput di KLIA.... hikhikhik... tetibe terdengar lagu2 cinta berkumandang.. serious gua tau poyo.... xpe.. janji dia xtau gua mengedik gini... hahahahahaha...


ok zasssss... gua tgh cuba utk tido ni... serious sukar tido di tempat kursus ni... rommate gua dah terlentang dh.. hahahaha...

No comments: