Monday, July 30, 2012

Cinta itu indah atau menyakitkan?

Sedang gua menunggu buka.. Gua tgk lah cite melayu yg staf gua sibuk sgt paksa gua tgk walaupun gua dh kata cite tu sebijik cite korea yg ending x memberangsangkan tu... Tetibe gua terpikir, cinta ni memang menyakitkan je ke?


Gua yakin, klu gua tanya MR kompem dia kata menyakitkan sbb gua liat sgt nk terima hakikat yg dia serious dgn gua... Asal dia ajak kawen gua gelak2..asal dia ajak couple Je gua kata dia buat lawak.. Pastu bila dia serious plak gua igt dia nk tackle gua.. X ke mental pakcik tu kena dgn gua? Hahaha


Tp bg gua.. Cinta tu kedua2 nya... Indah dan menyakitkan.. Gua akui... Kawen dgn MR mmg indah.. Tp ada gak moment2 yg menyakitkan.. And moment2 tu semua melibatkan kakak dia.. Kahkahkah... (saje nk jugak masukkan kakak dia dlm suma benda yg x best).. Ada juga moment yg disebabkan oleh ex gua yg tabliq tu.. Huru-hara juga dibuatnya.. Dh ah MR kat negara kangaroo masa tu.. Nak blk utk selamatkn gua dr di aibkan pn x dpt.. Haishhh..



Neway, tau x camne rs putus cinta?rasa dia bagai jantung diramas smpi remuk.. Peparu kurg udara and muka kena tepuk dgn bantal.. Begitu lh rasanya.. Boleh imagine x? Tp itu jika putus cinta medium stage lh.. Hahaha... If putus yg terduduk dia akan include dgn kaki lemah xleh berdiri, air mata luar tnpa henti, mulut meracau serta otak yg kosong and keliru.. Tu yg sibuk pikir nk bunuh diri tu... Rugi bunuh2 diri bagai ni.. Takut prince charming lu just around the corner je..


Td sebenarnya entry ni lebih panjang tp gua pdm sbb gua tau tu suma gua merapu.. Maklumlah bln puasa ni lps sahur gua x tido dh.. Sahur kol 4am plak tu... Mau x lemau otak... Ok lh.. Chow bella.. Zasssss...





No comments: