Wednesday, January 23, 2013

saya yang mula pandai jeles..

ha ah..

gua mengaku...

ni suma gara2 satu satu pompuan cipet ni... sejak b4 kawen lagi dia mmg berkenan kat MR... like seriously berkenan tp MR x terpikat kat dia sbb gua lagi cantik... ok sila muntah...


dulu gua ignore je since dia dh tua... like 40an gitu and x berapa lawa so gua xde ah nak melenting ke hape kan sbb gua tau gua lagi cun... hahahahahahaha... gelak guling2..

ok, nape gua jeles?

1. dia rajin tulis kat page fb MR... like alwayssssss...

2. dia rajin komen semua status MR walaupun MR cakap "harini cuaca mendung"... zassssssss komen belambak gila..

3. dia suka amik pic kandid MR... yes dia letak kat fb dia... like belambak ok kandid MR ms tennis tournament... tgh duduk... minum.. pukul bola.. berborak... eh jap... siap ada pic dia tgh urut betis MR yg cramp... motif ko ape pompuan? suka lah tu dapat ramas2 betis laki gua.. pfffttttttt...

4. dia suka ckp kat MR "ala u bukan ada apa tanggungan pon, benti je keje and apply Abu Dhabi"... abis gua ni apa?.. gundik MR je ke?.. vavi..

5. dia suka tag MR kat status dia like "eh MR, minggu dpn ada tournament tennis... u masuk lah nanti i datang support u".... again... apa motif ko pompuan?.. mmg saje nk jumpa MR kan?

6. dia pernah buat statement kat page fb MR "eh u dah tunang?.. i baru tau.. hmmm tennis tournament nanti u main x?"... and masa dia buat statement ni, gua and MR lagi 2 bulan nak  kawen... cibais kan?.. and bukannya MR x setting dia tgh in relationship dgn gua... saje je pompuan tua ni tau..

7. dia block fb dia so gua xleh view dia, eh makcik tua... lu igt gua bodoh?... paswed fb MR pada gua lah... by the way gua pernah guna paswed tu utk view conversation dia n MR... hahahaha.,.. yup... dia pujuk MR benti keje and pindah jauh... konon nanti dia tolong... and gua view semua pic dia... hmmmm x lawa pon... so xyah terhegeh sgt eh... gua lagi mantap and super smexxyyy.. *flip tudung*

to MR aunty ni cuma kawan biasa and aunty ni cuma concern pasal dia je x lebih dari tu.... tp gua sebagai perempuan, gua tau dia mmg ada hati dgn MR .... till today...

memula gua takut juga ah gua je yg igt benda ni x normal utk dijeleskan, so gua tunjuk msg2 perempuan ni dlm fb MR kat kawan gua... kawan gua punya menyirappppp... dia pon marah awatlah perempuan ni perangai mcm ni kat laki org... see.... so maksudnya gua ni kategori jeles yg sihat... bukan jeles yg psycho...


gua rasa aunty ni mmg teringin makan pelempang gua kot... gua ni bukanlah jenis yg jeles manjang... tp once my jeles mode is activated.... ooooo u r in deep trouble mister... IM WATCHING U!!! *sambil dua jari menunjuk mata sendiri and menunjuk ke arah pic MR*

ok time utk balik keje... bye

No comments: