Tuesday, January 1, 2013

Mimpi lembab akak yg kelassss

Eh jap.. Lembab ke lembap?.. Klu mcm basah sikit2 tu lembap kan?... Ah gasak sana..

Ok fine akakkkk x patut mimpi gini sbb dh kawen...mhahahahahaha.. Ok ok... Gua rs x salah mimpi gini sbb laki gua jauh...

Amboi terus merenung skrin nmpk nk baca entry gua... Hahahaha..


Ianya berlaku selepas gua blk meeting di muar... Ye.. Perjlnan berjam2 tp meeting cuma 20minit...

Ok... Mimpi tu x berlaku mlm tu  selang 2 mlm berikutnya...

Seorang lelaki berketinggian hmmmm 172cm.. Putih melepak... Rambut belah tengah ala2 nick carter n baju errrrr kemeja... Berdiri dpn gua... Comel? Boleh lh... Tp not my taste sbb x cukup bad boy... Hahahaha...

Dlm mimpi ni laki ni sgt manja dgn gua..siap baring atas peha akakkkk dek non... Ko hade?.. Hahahahah.. Setiap berborak manja... Main usap2 rambut lagi...

Siapa mamat ni?.... Hahahahaha


Ye... Dia BUKAN MR..


Dia....


KPP gua... Ketua penolong pengarah gred 48... Hahahaha.. Kelas mak kan? Haaaa ko hade ke mimpi bermanja dgn KPP? Hahahhaha...

Motif mimpi ni?... Ntah.. Tp in real life mmg KPP gua ni manja skit.. Ada sekali lps meeting dia panggil gua... Gua igt ada hal penting ah nk discuss... Rupanya.... Dia ajak gua tmn dia mkn kt pantry... Awkward.. *bunyi cengkerik nari2*.. Ada lh few lg insiden manja2 ni tp malas nk tulis...


Apa kaitan mimpi ni dgn meeting kt muar?... Welll.... Pengerusi meeting tu adalah adik KPP gua... And he is HoWTTTt ppl.. Tinggi dlm 175cm.. Rambut pacak (yes my style).. Bad boy.. Gigi tersusun rapi.. Kurus n bdn flat.. Ok akak terbuai kejap dlm meeting n lupa diri seketika yg gua dh kawen... Hahaha..

Info lain? Both adik beradik ni single ye... Sorg umur 33.. Sorg lg tu ermmm 29 or 30 kot... Or mayb younger... Who cares... Heheheheh.. Akakk is suka.. Gedik..


Ngucap kupu... Ngucap... *amik pic MR and tenung*....


Gua x menggatal... Gua cuma menikmati keindahan ciptaan tuhan... (defence yg x berapa membantu)....hahahaha... Ala lgpn ni cuma mimpi... Pembawakan dr jumpa adik, malam mimpi abg...  Bukan buat apa pon.. Ye x?... Bukan gua ble kawal mimpi pon..


Hmmmm dh lama x mimpi dating dgn lelaki kacak2....


MR? Sepanjang gua kenal dia gua pernah mimpi dia 2 kali je.. Tu pon dia watak sampingan je... Pelakon pembantu gitu... Hahahaha...


Ok gua nk tido..  Nite2 ppl...


Ucapan ringkas dr gua... "jika anda dh kawen, makin ramai lelaki atau perempuan kacak akan mendampingi anda... Kuat x kuat je nk tepis"... Sekian... Zassss...


No comments: