Wednesday, July 22, 2009

Aku berangan saje-saje

"Relationships are hard.. It is like a full time job and we should treat it like one.. If your BF or GF wants to leave you, they should give you a two weeks notice.. there should be severence pay.. and the day before they leave, they should have to find you a temporary replacement BF or GF.. "

Aku jumpa quotes ni kat internet masa tgh surf tanpa arah tuju.. (memang x pernah ada hala tuju pon aku selama ni... hehehe).. neway, aku suka betul kalau kita boleh buat macam ni.. pergghhh.. gila mahal EX-EX aku kena bayar aku.. hehe.. pastu sementara aku nak dapat BF baru, diaorang kena carikan BF sementara untuk aku.. perghhh.. sangat lah best... so kiranya bolehlah kita kurangkan relationship on rebound thingie and kalau kita x suka dengan pengganti yg diaorang carikan untuk kita tu kita boleh reject and suruh diaorang cari yang lebih elok.. hehe.. (serious aku gelak evil skang ni).. tapi.. tu lah... ni suma angan-angan kosong... kalau tak aku sure dah kaya raya skang ni.. since Ex aku dulu langgar contract "per-couple-an".. menurut contract yg x berapa nak binding tu, if dia curang dia kena bayar aku RM10k.. and ternyata dia curang.. hmmm... (terdiam seketika untuk memberi laluan kepada angan-angan tadi)..

No comments: