Friday, November 26, 2010

luahan rasa semata..

gua nak luahkan kan fesbuk xleh sbb ramai sgt yg buat... kang offensive lak statement gua.. ramai yg terguris jiwa kang.. hahahaha... kat sini xpe... sbb klu x suka then jgn baca.. ye x?

gua rasa.... tudung zaman skang ni makin lama makin pelik.. leher terdedah... dada terpampang... telinga kelihatan... siap tunjuk earring panjang bergayut kat telinga yg hampir rebeh tu.. and dan2 skang dah ada batu besar hujung tudung cam chandelier dah gua rasa... hahahaha...

ok fine.. gua tau ramai yg akan start defensive and x puas hati dgn mengeluarkan statement "ala kan x nampak rambut.. dosa nampak rambut dah xde..."... terpulang.. sape gua pon nak judge lu... gua cuma judge tudung lu yg x rupa tudung tu je...

cuma.. gua rasa lawak... so bila lu org nak start pakai tudung yg ada lampu liplap plak?.. yg ada muzik tema ke... yg ble tukar2 cam transformer ke... hahahahahhaha...

gua rasa tudung canggih yg gua ble terima akal cuma tudung yg macam bibik indon pakai tu... yg main sarung je tu... klu pandai pilih then lu xde ah nampak cam bibik.. tu tahap max canggih dah bg gua... x perlu lah chandelier bagai ni... pelik... pastu hujung chandelier kat atas nenen... hahahahaha...


**fine... gua x pki tudung... tp atleast bila gua pki tudung gi kerja, gua pastikan tudung gua mencapai tahap piawaian sahsiah rupa diri IPTA.. x menjolok mata and x mengundang upat keji caci maki org... and x mengaibkan family gua.. selain tu, x menggundang org tenung dada gua dgn penuh nafsu seperti seolah2 gua gantung sepanduk kat dada tulis "sila berimaginasi".. benar bukan??

1 comment:

azwa amani said...

suka entry yang terus terang and telus macam ni :)...nak pakai tudng..pakai betul2...agama xde ajar separuh2...