Monday, November 29, 2010

Putus..

Ha ah..


dah putus..


nak buat camne..


dah ditakdirkan begitu..


nangis pon x guna... x dapat kembali kan keadaan asal..


terima je lah kenyataan yanggg.....


SLIPAR FEBERET GUA PUTUS.... Arghhhhhhhhhhhh...



**awat?.. lu igt gua dgn anuar putus kah?.. skandel buat ada2 kat opis ni mana leh putus... coz bukan gua couple dgn dia pon... cuma dua minggu ni putus komunikasi je dgn dia... dah xde dah aksi drama sandiwara semasa mcm selalu tu... ada lah haritu dia tegur gua kat punch card (seperti biasa... kata cinta punch card...hahahahaha)...



**gua igt gua dh abis dah pasal anuar ni... tapi, bila baca nama dia kat msg je jantung gua laju balik... dammittt... lu org pernah rasa gini x?

4 comments:

suffiakmal said...

ala~ dok tunggu cita ang dgn anuar kot ! tak sabaq dah !

kupu-kupu biasa said...

sila baca yg baru edit tu.. hahahaha... membantu x?

ummi a.k.a bulat said...

hahakz...bca awl2 ingtkn dh putus dgn couple...:)..hehehe..rpanya..selipar yg putus erk..

kupu-kupu biasa said...

xde couple camne nak putus?.. hehehe...