Thursday, November 25, 2010

dulu dan sekarang hidup gua..

Dulu… gua tulis blog sebab nak lepas kan geram gua untuk ex gua… gua xnak org tersalah langkah macam gua.. itu je motif… satu entry je.. picit sini..

Pastu.. bila feedback ok.. and ilham bertambah… gua jadi gegel dan terus menulis walaupon cerita macam gampang dan x masuk akal.. picit sini plak..

Skang.. gua tulis entry sbb klu gua x tulis nanti kawan gua bebel… hahahahahaha




dulu.. gua tulis blog, suma ada berbaur benci dan sangat avril..

pastu.. kehidupan sedikit kacau... maka menjana transformasi

skang.. gua half-half.. diluar Avril... didalam Barbie... hahahahahahaha




dulu.. gua selalu biarkan org ranapkan hati gua.. gua suka pujuk hati sendiri.. bertahan selagi boleh..

pastu.. gua jadi penat.. gua jadi berani... gua kuatkan hati..

skang... berani ah buat kalau gua x lepaskan Cekodok utk cacatkan lu tahap x dapat zuriat saje ah tu.. hahahahaha... (budget cekodok gua serigala...hahaha)




dulu.. gua suka main kad snap or donkey

pastu... negara bertambah maju..so kena upgred kan diri

skang.. gua main solitaire kat komputer... hahaha




dulu.. gua buta IT..

pastu... gua cuba majukan diri..

skang.. gua dah tau yg rupanya cahaya kat skrin laptop ni ble di-adjust..(serious gua mati2 igt laptop gua ada kuasa kuda sampai tahap silau yg membutakan... hahahaha... err gua baru tau ble adjust 3 bulan lepas..)




dulu.. gua xde pemandangan yg ble mencuci mata gua bila gua bosan dan x larat nak membaca..

pastu... gua berhijrah tempat kerja..

skang... gua hari2 usha anuar yg muka xde lah kacak mana pon... ok lah dari xde langsung... hahahahahaha... (ayat cover padahal hati bunga2 dan jari kuis2 meja)




dulu... selagi x 2-3 pagi, susah je gua nak tido... mata macam berpesta xmau tido..

pastu.. gua dihadiahkan dgn keje yg berlambak..

skang... kol 9pm gua dah tido ape kes???... ni pon dh terlajak dh timing... dammmittt...





dulu.. gua sunyi

pastu... tuhan temukan penghibur gua...

skang... gua ada cekodok... I LOVE U bebeh... MUAaaaaaHHhhhh...




gua x pasti dia merempit katne sampai comot gini... hahaha..


**gua nak tido dah... lu org bagai mana pula??.. hahahahaha

No comments: