Saturday, December 8, 2012

Apa itu rindu?

Rindu satu satu perasaan yg gampang..

Dia ble buat hati bagai direnyuk2.. Jiwa kacau... Nafas sesak..

Eventhough perasaan ni mcm gampang, gua x paham nape ada org sanggup berjauhan dgn suami sendiri.. Kononnya nk kebebasan.. Xyah buat housework.. Xyah layan suami.. Xyah pk psl mertua or ipar duai.. Xyah nak pakai baju ikut taste suami.. Hhmmmmmm... U bitches x know that i'll trade anything to be wit MR.. Ok fine tipu... Trade some je.. Coz i cant trade my family.. Hehehehe... Ok lah.. I'll trade all material stuff n Im willing to do all the housework n even teman him main tennis without menjamu mata melihat kawan2 nya yg sgt manessss... Eh? Hahahhaa...

Kesimpulannya, u annoying whining bitches x sedar betapa beruntungnya kalian dpt serumah dgn husband.. Walaupun husband cerewet.. Husband garang.. Husband x romantik, but atleast dia keje bersusah payah tu nk senangkan lu... Apa lah salahnya jd isteri yg x byk merungut for once.. Lu igt seronok sgt ke jauh dr husband? Sebulan dua mmg seronok.. Dah sethn mcm gua ni baru lu tau apa itu rindu... Kasihnya gua pd dia..

Ok sila muntah bertubi2 sbb out of no where gua kedengaran sgt sweet n isteri mithali bukan? Hahahaha... Pengsan..

Neway, panggilan "baby" or "b"... X sesuai utk gua n MR.. Aritu lps tgk online crita "istanbul aku dtg" dgn MR igt nk try2 ah ikut si Dian tu panggil baby or b.. X pasal2 gua kena smack down dgn MR.. Hahahaha.. Ok fine gua pon buat muka gak masa panggil dia tu... Kami x cukup sweet utk itu... Tahap kami cuma "abang" n "sayang" je.. Ok sila muntah berirama pulak kali ni... HahahahAhahahHa...

Xoxo.. Publish..

Hahahaha.. Fefeeling Dian.. Sila pengsan.. Sekian..

No comments: