Wednesday, December 26, 2012

rebound relationship

mayb ramai yg x familiar dgn term ni... nak explain pon payah..

tp apa yg gua ble terangkan.... contoh lah... ali couple dgn melah... pastu putus... melah sedih and sunyi... so kebetulan abu masuk daun... melah tanpa pikir panjang terus terima abu walaupun abu tu mmg bukan taste dia and mmg x sesuai jiwa dgn melah.... maka.... relationship abu and melah tu kira rebound relationship... persinggahan sebelum melah kembali pulih perasaannya utk menilai hati budi org... dh couple dgn abu baru dia sedar abu ni x sesuai lah dgn dia... patut dia bersabar and klu sabar sure dia dh couple dgn iskandar, lelaki yg mmg menepati citarasa dia...

kenapa iskandar?... sbb gua suka nama tu... hahahahahaha... tu nama imaginary bf gua dulu... ye.. gua mmg se-psycho itu...


and ye... gua juga pernah tergolong dlm kategori rebound relationship ni... putus cinta konon xleh sunyi so gua main couple je dgn mamat tablik tu... then baru sedar gua dgn dia x sesuai langsung... nasib dia buat taik... klu x mesti gua x sampai hati nak mintak putus... hahahaha...


terima kasih pumpkin sbb sentiasa hentak kepala gua secara halus utk buat gua nampak gua x sesuai dgn ex gua yg tablik tu.. jiwa xleh sebati... lain beno... rasa nak marah je bila dgn dia...


so nasihat gua buat adik2 diluar sana... kalau putus cinta, jangan terlalu desperate nk cr pengganti... relakskan dulu hati anda... lelaki yg sesuai dgn anda ada diluar sana... so bawak2 ngucap sikit... lelaki yg dtg selepas anda putus tu x semestinya yg terbaik... sabo sikit ye.. hati dh pulih baru ble survey2 cari pengganti... kesiankan diri anda (sbb x sampai hati nk putus dgn dia bila hati dh pulih... end up pendam je couple dgn org yg x sejiwa) and kesiankan org yg anda couple secara mem-blind-pig itu.. atau ayat mudahnya mem-vavi-buta...


ok... gua nak bersiap gi meeting kat luar daerah.... chowww bellllaaaaa.....

No comments: