Thursday, December 13, 2012

pregnant.... weeeee

ok fine..


tipu...


celah bedah mana plak gua pregnant...


tanda2 nak period ada ah...


ble x kalau tanda2 ni sebenarnya bertukar jadi tanda2 pregnant?... ok fine... sila lempang laju2... mengharap benda merepek...


suma org sekeliling gua yg kawen selepas gua suma dh pregnant... seteresssss akakkk hokayyy..


look... im hepi for them... yes i do... serious...


but deep in my heart gua agak sentap... how ppl can get pregnant that fast?.. ni stok sekali cuit terus pregnant... hahahahahahaha... apo lah nak jadi dengan den ni... xdo tando2 nak pregnant pon...

perut buncit?..

gua mmg buncit so xde beza...  hahahahaha...

sekali lagi.... kengkawan doakan gua pregnant ye...

sedih lah... balik2 main dgn kucing demuk yg perasan santekk tu... gua nak main dengan anak plak... best agaknya feeling tu kan... haishhhh...

eh dah kol 5 ah.. mari balik... sekian...



No comments: