Friday, May 21, 2010

mengelelabah-labah..

Di pagi jumaat yg indah ini ade je manusia jahanam yg buat darah gua go upstairs...

macam haram... pastu macam gampang guna org lain utk paksa gua... ni lah jadi bila se-jabatan dgn org yg mengelelabah-labah.. gua mmg dah xleh blah... setiap hari gua doa dapat keje lain... urghhhhhh..

tahap avril gua dah maksimum dh ni... tgn ringan je nak campak laptop dia ke lantai... yg memandu tu gua.. yg tanggung minyak pon gua... yg tanggung maintainance pon gua... xyah ah banyak songel sangat... dah dikata kerja dgn bijak so nape lah lakhanat ni nak keje cam haram... dia igt keta gua tu guna tenaga solar agaknya.. eeiii klu tenaga solar pon xleh gerak lah wei... skang musim hujan.. ishhh..

gua rase sebelom gua jadi the hulk kaler pink baik gua gi bekfes dulu....


**gua terpaksa luah sini sbb xleh luah kat fesbuk... ramai sgt yg suka mendengki gua kat sana.. urghhhhhh... nape lah gua dikelilingi manusia durjana yg suka mendengki gua ni... banyak betul backstabber yg nak jatuh kan gua....

**gua tau lu org x dapat tangkap hujung pangkal cerita... xpe.. x penting pon.. gua saje nak lepaskan perasaan... nak tulis diary leceh... coz sebelum tulis kena bli diary dulu... hehehehehe...

4 comments:

BISKUTMARIE(",) said...

sumpah gua tak paham...
malang nasib gua

kupu-kupu biasa said...

xpe.. x penting pon utk lu paham... bila gua bace balik ape gua tulis pagi td, gua pon x paham... hehehehe..

apsal lak nasib lu malang?..

Zulfadzly said...

hahaha..ko kalau nak hempas laptop dia tu roger aku dulu..pastu kite pijak secara beduet laptop dia..


ni apsal jrg2 update nih?
bz ngalahkan bik mama..

kupu-kupu biasa said...

zul... cara... nanti aku roger..

lerrrr... bukan x nak updet... x bz mane pon... aku xtau nak tulis pasal ape... identiti hampir terbongkar ni... hahahahaha...