Saturday, May 22, 2010

Ye.. kami kentut juga...

gua lepak umah kawan gua... mak dia panggil makan2 kat umah dia.. xkan gua nak tolak... ade ah 3-4 org... tapi suma lelaki.... gua je avril... hahaha... lepak punya lepak... out of no where Zainal ajak lawan kentut sape lagi kuat... perghhhh... jijik x hengat kawan gua ni... gua terus tarik diri xnak join... pastu Zainal memberi respon "Owww lupa... ko pompuan"... Apakah??

gua ni xde ah pakar sgt pasal perempuan... walaupon gua perempuan... hehehehe... tapi since isu macam ni dah berbangkit so gua rase gua patut jelaskan... dan gua yakin... ramai lagi lelaki selurus Zainal diluar sana yg x tau menahu pon tentang hal ni...

Kentut..

Ye kengkawan... perempuan kentut juga... igt lelaki je ke kentut... cuma bezanya kami punya daya menahan tu jauh lebih terperinci dari lelaki... sbb tu lu jarang2 dgr awek lu kentut dowhhhh... kepit baikkkk punya... muka mmg control abis... tahan dengan penuh tekun agar segala bunyi... bau.. serta anginnya tidak jelas kelihatan... berpeluh xyah cakap ah beb... hahaha...

nasihat gua pada para lelaki...

jgn gembira sgt bila awek lu x kentut depan lu...lepas kawen sok klu nasib lu baik lu dgr lah... maybe lagi kuat dari biasa... hehehe...

**ha ah.. gua kentut gak kengkadang... tapi x buat depan org... walaupon gua avril... itu hanya diluar... didalam gua barbie beb... so sifat sopan santun baik budi pekerti tu memang otomatik muncul bila nak kentut... hahahahahaha

3 comments:

Red Bloodx said...

Apakah? haha.. aku pon jenis sepisis malu gak. nak kentuk aku g tandas. haha.. Sampai dah jadi kebiasaan. klu pegi buang air. otomatik kentuk skali. wlupon dgn mmber2 laki. gua xsuka kentut ikut suka gua. haha

BISKUTMARIE(",) said...

kentut tanpa bunyi berbise beb..

kupu-kupu biasa said...

red bloodx... jadi pemalu dlm hal ni lagi baik kot... hahaha...


biskutmarie.. sbb tu gua kentut kuat2... tapi dalam tandas ah... ketika tiada org lain didalam tandas... hehehe...