Wednesday, August 25, 2010

Ralat..

gua x pasti ralat tu ape.. tp usually kalau org hantar report kat gua diaorg suka guna ayat ni utk mintak maaf atas kelewatan or kesilapan... so gua x sure ape relevennya dgn cerita gua ni... hahahahaha...

gua cuma nak bgtau gua bercuti lama skit utk ber-blog ni coz

1. gua over dose makan ubat batuk.. selesa and antibiotik... Perfect!!!! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

2. gua disahkan semput... ayat simpati yg gua dpt utk sakit ni ialah "tahniah nyah.. kita semput sama2.. lepas ni pki nebulizer okayy".. (x berape simpati bukan?.. hahahahaha)

3. gua disarankan tido seawal 10pm... gila ape doktor tu... awal sungguh... camne gua nk kembangkan idea blog gua sedangkan idea mencurah kol 12am keatas je...

4. mate xleh bukak... power dowhhh ubat tu...

5. ilham entry banyak... bersepah2 tapi gua mcm x berape upaya nak petik and susun elok2... mcm pantun 3 kerat dah gua tgk..

6. dalam otak gua... gua dok repeat lagu "jala..jala~~~ ikan... jala tepi~~ pantai... kita ja~~la ikan.. kerja ramai~~ ramai".... damnnnn.... dah repeat 18 ratus juta kali ni... sampai sukar utk gua buat entry... apsal otak gua cam suka sgt lagu rakyat time darjah dua ni???... why????

No comments: