Monday, October 11, 2010

entry yg bertajuk "xde tajuk"..

gua tgh agak celaru dan kelam kabut skit.. padan muka gua x buka email lama sgt sampai x perasan ade email penting utk gua yg agak menjamin masa depan.. hahaha.. hamek kau.. (tp xleh salah kan gua gak.. gua demam panas teruk kot sejak last week.. fb pon main game mane yg sempat je.. klu dh tau urgent patutnya diaorg call gua.. budget gua layan email hari2 ke?.. haisshhh)

skang gua dh x tentu hala.. tapi tetibe ada org rekomen gua lagu ni... klu x sbb subtitle tu jgn harap lah gua paham kan.. hahaha... agak sweet dowwhhhh.. rasa mcm perasaan cinta pertama tu berbunga balik.. mcm harammm.. hahaha.. lagu ni dh lama.. tp gua baru sedar kewujudannya..

tajuk: Love light

artis: CN Blue

bahase: korea (xpe ade subtitle.. gua pon bkn paham...haha)



video



**gua yakin... klu gua lelaki, and klu gua ade awek, gua nk dedicate lagu ni kat dia.. sure dia terharu.. hahahahaha... mcm haram... (xde sape nak dedicate lagu ni utk gua ke?.. ahaks)

2 comments:

BISKUTMARIE(",) said...

gua dedikasikan lagu Senario tajuk die Sebelum dan Selepas untuk lu...
lu belum dgr lagi kan...?
cbe lu dgr dlu...
hahahaha...

kupu-kupu biasa said...

hahaha.. lu igt gua lubuk sgt ke... of coz gua tau lagu tu... dulu tu lagu ruji gua tu... hahahahha...